Woepsiedoep!

TFHats

Lidl
Zit net te kloten met mijn synth's (van de week een aantal midi draadjes gekocht, de mod seq/arpeggiator van mijn MS2000 loopt lekker sync), haal ik me daar toch een Prodigy geluid eruit! Helaas nog geen track (onvoldoende gear), maar er borrelen wel wat ideeen op. 8> :dj:

Onvoldoende gear? Dat moet je even uitleggen. Een MS2000, en een harddiskrecorder moet al voldoende zijn voor het maken van een track...
1 Track opnemen, dan weer volgende track en dan weer. Herhalen totdat je een complete song hebt.
:P

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Onvoldoende gear? Dat moet je even uitleggen. Een MS2000, en een harddiskrecorder moet al voldoende zijn voor het maken van een track...
1 Track opnemen, dan weer volgende track en dan weer. Herhalen totdat je een complete song hebt.
:P

En die harddiskrecorder heb ik dus nog niet. :P Ik wil een nieuwe pc aanschaffen via pc-prive project. Moet nog effe nadenken hoe en wat. Voorlopig ben ik alleen nog aan experimenteren.

Je kan toch de pc gebruiken waar je nu achter zit? Ik gebruikte vroeger een amd k6-2 350 met 64mb... Is niet ideaal maar je moet toch wat.

Geen harddiskrecorder? Schande! Koop m'n VSR880 maar over *D

Gewoon een lekker stevige computer kopen met genoeg ram en een leuke harde schijf (twee eigenlijk). Persoonlijk zou ik bij het kopen van een nieuwe computer een G4 overwegen, maar ja...

Back