cloudman ex nihilo creatum ens Lid sinds 8 mei 2003 Berichten 2.370 31 Maart 2005 #1 Hooi mensen, zoek dus nog een KS4 of rack en een rm1x. liefst ruilen tegen mijn spulletjes, zie thread in signature. anders koop ik ze over van zo dra mijn spulletjes verkocht zijn. laat maar komen
Hooi mensen, zoek dus nog een KS4 of rack en een rm1x. liefst ruilen tegen mijn spulletjes, zie thread in signature. anders koop ik ze over van zo dra mijn spulletjes verkocht zijn. laat maar komen
cloudman ex nihilo creatum ens Lid sinds 8 mei 2003 Berichten 2.370 4 april 2005 #2 ScHoP! eventueel ook op zoek naar samplertje, (yammie a3000? korg tribe ES1?) K-station mc307 sta dus open voor het één en het ander.
ScHoP! eventueel ook op zoek naar samplertje, (yammie a3000? korg tribe ES1?) K-station mc307 sta dus open voor het één en het ander.
cloudman ex nihilo creatum ens Lid sinds 8 mei 2003 Berichten 2.370 12 april 2005 #3 ben nog steeds op zoek naar heel erg flinke VA! KS4 of eventueel een nordlead (1) kunnen me bekoren. andere voorstellen sta ik ook voor open
ben nog steeds op zoek naar heel erg flinke VA! KS4 of eventueel een nordlead (1) kunnen me bekoren. andere voorstellen sta ik ook voor open
cloudman ex nihilo creatum ens Lid sinds 8 mei 2003 Berichten 2.370 24 april 2005 #4 Ik heb gevonden wat ik nodig heb. Een toffe medemens stuurde mij onlangs een aangenaam pb'tje deze mag dicht. Bedankt iedereen die hielp zoeken...
Ik heb gevonden wat ik nodig heb. Een toffe medemens stuurde mij onlangs een aangenaam pb'tje deze mag dicht. Bedankt iedereen die hielp zoeken...