Edirol UA-25 USB Audio interface!!!!!

Mr_Synth

aka PAUL MCCAN
Hoi,

Ik wil graag de Edirol UA-25 USD Audiointerface aanschaffen! Dit gezien ik alleen een stereo in/uit opname mogelijkheid zoek zie ik kan gebruiken voor zowel mijn PC en voor mijn laptop als ik op pad ga!

Hierbij ben ik op zoek naar mensen die hiermee ervaring hebben!

-Wat is de algemene indruk van de UA-25?
-Opname en afspelen gaat zonder problemen?
-Hoe is de latency ervaring van de UA-25?
-Zou je uiteindelijk liever voor een andere interface hebben gekozen???

Doet iemand hem al in de verkoop;)

Ik hoor het graag!

gr,
Paul

Re: Edirol UA-25 USB Audio interface!!!!!

Origineel geplaatst door Mr_Synth
Doet iemand hem al in de verkoop;)

Volgens mij is deze interface nog niet eens leverbaar. Maar ik denk dat het wel een ok ding is, ik heb goede dingen gehoord over bv de UA-5.

ua-20

ua-20

Hoi,
ben erg tevreden over de ua-20 die ik sinds een tijdje gebruik.Ik gebruik de pc voornamelijk voor opnames en wat softsynths,dus geen cubase of iets,maar het werkt allemaal perfect.Goede asio2 drivers..
Latency 's van 3-17ms heb ik zonder problemen gehaald en er is geen vertraging als ik de softsynths met een externe sequencer aanstuur.
Vooral handig voor laptops,e.d de enige bottleneck is de usb verbinding..en maar 2 in,en uitgangen,ik weet niet hoe de ua25 is,maar het lijkt me alleen maar beter te worden..
:okdan:

Ik heb een UA-25 gekocht, maar ik krijg het niet voor elkaar om er mee op te nemen. Geen enkel programma krijgt signaal binnen. En ook in de "rec" stand speelt hij nog steeds af (mag niet van de handleiding). Weet iemand hoe ik dat kan fixen?

Ik weet niet wat ik tot nu toe allemaal fout heb gedaan, maar in ieder geval werkt alles inmiddels perfect.

Ik ben met mijn UA25 overgegaan naar een nieuwe krachtige PC op W7 64-bit en latency is geen issue meer en kan nu bv meerdere tracks met zware VST als z3ta en Sylenth goed spelen. maar toch blijf ik clicks houden.
geen drop-outs maar toch regelmatig een korte klik. zelfs buiten de DAW om, ook met mediaplayer!!!

iemand advies

Back