De eeuwige zin

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door turtel
fout man dit moet het zijn

"De aap heeft ringmod klanken waardoor een foto naast gelegen heid voor vizies zeventwintig keer ontwikkeld wordt terwijl oorspronkelijk achtentwintig Voldoende bleken te functioneren toetsen aanwezig waren zonder de foto die eeuwig was en ook de vernieuwing calligrafeerde met de fiets aan toonladder van Michael Jackson en modulair behoeft geen voorkennis te snoeien bomen over vormen kaasplankje zijn voorbeelden van de jaren 70 echter die kolere hard knallende lul verandert":)

fout man dit moet het zijn

"De aap heeft ringmod klanken waardoor een foto naast gelegen heid voor vizies zeventwintig keer ontwikkeld wordt terwijl oorspronkelijk achtentwintig Voldoende bleken te functioneren toetsen aanwezig waren zonder de foto die eeuwig was en ook de vernieuwing calligrafeerde met de fiets aan toonladder van Michael Jackson en modulair behoeft geen voorkennis te snoeien bomen over vormen kaasplankje zijn voorbeelden van de jaren 70 echter die kolere hard knallende lul verandert IN :D

(wel op blijven letten he? ;) )

..een kloppende

lekker klinkende

(remember; opped posting naar 2 woorden per post)

Origineel geplaatst door B.S.E.
sorry turtel ik heb het verkeerd gelezen, soms weet ik gewoon niet meer wat ik doe )

SPEAKER

geeft niks B S E heb ik ook heel vaak:D

turtel zag twijfelen

( ;) )

B.S.E :)

waar

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back