Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door turtel
even een soundscapeje van de arpflute , arppiano en wat strings
wil in deze thread af en toe wat arpsnippets zetten ivm met Arp the thread
Origineel geplaatst door FLechdrop
Amazing! Sorry voor mijn ignorance, maar welke Arp is dit nou? De 2600 gok ik?
Origineel geplaatst door synthiaks
Je maakt echt hele leuke stukjes muziek man! Het lijkt soms net of ik naar Gong en/of Tim Blake luister.
Als ik tijd heb maak ik ook eens wat met de Odyssey.

Origineel geplaatst door Havelock
is dit puur gebaseert op de arp dat is dit best mooi om te horen nice work turtel![]()

Origineel geplaatst door payt
Klinkt erg lekker idd. Allen zou ik die sequence een beetje op de achtergrond faden op gegeven moment, zodat de rest wat meer ruimte krijgt
btw.. ik heb recentelijk een nummertje gemaakt met de ARP2600V van arturia, welke je hier kan horen.
Arpdemo
Het is niet veel bijzonders, maar vond het wel grappig toch
dit is met de arp pro soloist gedaan Flechdrop foto en omschrijving staat op de vorige pagina
Ah, bedankt!Origineel geplaatst door turtel
is niet verkeerd , maar je kunt het niet echt vergelijken vindt ik.![]()
jammmer dat je voor de nepper gaat,voor hetzelfde geld heb je een echte arp
ja ach, waar vind men tegenwoordig nog een behoorlijke arp2600? Of een CS-80 for that matter?
Origineel geplaatst door turtel
er staat er hier een voor usd125 geen 2600 maar een explorer , die klinkt echter dan een arturia
je moet er kreatief mee omgaan, en het is analoog
in deze soundscapes hoor je vaak maar een of twee osc. tegelijk , er zit alleen geluid in
[/URL]arp

Ah ok, interessant.. hoewel we eigenlijk al wat gear hebben in ons studiootje.. ben allen de laatste tijd een beetje bezig met Cubase SX te misbruiken
gearlist moonbase69