post hier je laurent garnier remix

ik heb ook meegedaan

Attachments

• laurent garnier - controlling the house pt.2 (munami remix) snippet 1.mp3
    915,2 KB · Bekeken: 66
en hier nog een extra snippet

Attachments

• laurent garnier - controlling the house pt.2 (munami remix) snippet 2.mp3
    881,5 KB · Bekeken: 60
Laurent Garnier Contest

Laurent Garnier Contest

hoi, heeft een van jullie mischien ook een remix opgestuurd van "Controlling the house" van Laurent Garnier?
Ik wilde weleens weten wie dat ook heeft gedaan en wat voor style of ideeen naar boven is gekomen.
Mijn remix is behalve het tempo in ieder geval TOTAAL anders dan het origineel.
Ik kende Garnier alleen van naam, heb de sounds gedownload en heb 30 seconden naar de track geluisterd en ben begonnen met componeren.
Leuk om met materiaal van een ander te werken.

...heb ook meegedaan.

hoelang zou het duren voor dat je bericht krijgt?

kan mijn remix niet plaatsen want ik heb geen uploadmogelijkheid.(geen eigen site ofzo)

hoi bass, je kunt ook een snippet laten horen. Als je onder de 1mb hebt kun je deze als bijlage posten. Dan hebben we wel een impressie in welke richting je hebt geremixed.

damn, ik grijp ook altijd mis op leuke remix-wedstrijdjes. bjork, chemical brothers en nu weer deze...
hoe komen jullie aan de info als ik het vragen mag? is dat surfen en vinden of is er ergens een "he je kunt weer aan een remix-wedstrijd meedoen"-thread/site...?

Origineel geplaatst door cirkelzaag
damn, ik grijp ook altijd mis op leuke remix-wedstrijdjes. bjork, chemical brothers en nu weer deze...
hoe komen jullie aan de info als ik het vragen mag? is dat surfen en vinden of is er ergens een "he je kunt weer aan een remix-wedstrijd meedoen"-thread/site...?

meestal muziekbladen zoals de interface, en futuremusic ,computermusic staat het vaak in.

Origineel geplaatst door dj discodeluxe
meestal muziekbladen zoals de interface, en futuremusic ,computermusic staat het vaak in.

Het zou leuker zijn moest dit dan op dit forum gezet worden... dan kan iedereen meedoen!

Origineel geplaatst door divinio
Het zou leuker zijn moest dit dan op dit forum gezet worden... dan kan iedereen meedoen!
oke..wie start de "remix-contest-thread"? ik wil 't wel doen maar vind dat je als initiatief-nemer ook direct met een contest moet komen..

Origineel geplaatst door cirkelzaag

Ik heb een mailtje gekregen waarin het stond. Het is bij mij nooit opgekomen dit op het forum te vermelden, omdat ik dacht dat degene die op de hoogte van dit soort dingen willen zijn, dat ook wel meestal zijn. Maar blijkbaar niet. ;)

Persoonlijk vond ik het album als geheel wat teleurstellend en ik vond het te remixen nummer ook niet erg inspirerend ... ik heb dus ook niet meegedaan. :D

Back