• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop : Amdek HCL-100 Hand Clapper

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

senso

The Original Maniac
In de jaren ’80 introduceerde Roland een nieuwe lijn: de Amdek doe-het-zelf apparaten.
Het marketing-idee was simpel: Ontwerp met bestaande technologie en onderdelen van
de plank een serie kleine apparaatjes. Vergeet de assemblage-lijn, want dat is een hoge
kostenfactor, en plak er een doe-het-zelf sticker op.
Taraa! Een nieuw product voor de jongens die geen Boss of Roland kunnen betalen, maar
wel handig zijn met de soldeerbout.
Na de introductie en de verscheping van de eerste batch werd het stil. En zo bleef het.
Teveel muzikantjes met twee linker handjes?
Van de week diepte ik uit een doos toch nog één achtergebleven item op. De Amdek HCL-100
Handclapper.. Wie weet het laatste niet-geassembleerde nieuw-in-blister exemplaar in de wereld.
Gek op knutselen? Voor 65 euro is ‘ie van jou.

ik wil hem wel lijkt me wel grappig. ik heb je gePB't

Laatst gewijzigd:
nee ik heb het wel geprobeert maar senso vond het geen eerlijke ruil. ;)

heel vet
ik heb de Boss HC-2
dus als je iets wil doormeten geef je maar een gil

ik heb hem vandaag binnen gehad.

ik zal wel een paar fototjes maken van het ontwikkelingsproces. al is het een stuk minder werk dan verwacht(de print zelf is voor het grootste deel al gesoldeert)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back