• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

atari st en mega 1 en editors

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

CptCRxCK

Ouwe rot
ik heb hiero 2 ataris

1 x een st voor 20eu

en 1x een mega 1 voor 30

soft kan je er bij krijgen op aan vraag zegma
voor de rest

voor de liefhebbers

een alpha juno 1/2 editor van het mer hybrid arts in zit in een zwaar cool mapje orgineel dus

en een dx android van het zelfde hybrid arts in een nog cooler mapje met een hele usermanual er bij

ze zijn alleb first edition en ik wil ze graag ruilen tegen iets leuks dat geluid maakt alles voolstaat zoon beetje waneer er midi opzit :) (zoek je nog andere edittors zeg et ff kan altijd kijken of ik iets er bij heb zitten

ik hoor et graag

gegroet remco

owja

owja

de ataris zijn compleet cubase ed heb ik wel kan ik ook voor je kopieren bovendien nog een zooitje roland editors mag je er best wel een paar van meenemen als je dat nodig vind.

gegroet remco

"kleine" update

"kleine" update

TEKOOP: Midi Meuk

1xatari st 20e
1xatari mega 20e

1xyamaha dom-30 geluidmodule en sequencer(?)midirecorder(?)
100 preset geluiden en je kan nieuwe geluiden en files
via dom disk hoe dit allemaal werkt mag je zelf uitzoeken.
30e

1xroland pr100 Een midi sequencer geloof dat et de eerste digitale van roland was.
25e

1xkawai k1m tabletop versie van kawai k1 digitale synth
veel geluid en edit mogelijkheden met atari editor.
75e

1xcasio ht-700 is een Keyboardtje van casio met analoge filter en met midi in en out.
klinkt nog best redelijk en je heb een soort synth opties waardoor je je eigen geluiden
kan editen en opslaan.
30e
1x hybrid arts dx android een editor voor de atari voor de dx7 en txseries van yamaha
in mapje met nog wat theorie over de dx en tx serie van yamaha.
10e
1x hybrid arts @juno editor ook voor atari
6e of zakje wiet ofzo

de prijzen zijn wat ik er minimaal voor wil hebben...
het gaat naar de hoogste bieder...
alles in goedstaat.

gegroet remco

owja...

owja...

liever niet ruilen en niet opsturen....
als et op de route is kan ik altijd brengen...

.

.

ruilen kan wel voor een midicontroller een phatboy of iets in die richting

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back