Wat te doen met overig studiogear?..

MindBleep

The Master Returns!!
Wat doe je met overige studiogear?..En wat doe je daar dan mee?
Ik wil gewoon eens weten wat men ,met het afgedankte zooi doet,namelijk...........................gewoon nieuwschierig!!8o)

Hier heb ik al 1 voorbeeld van ,een geheugenstripje.

Gna!...Gna!.....Gna!!!!

Attachments

• hanz.jpg
    hanz.jpg
    29,4 KB · Bekeken: 86
shit!!

shit!!

Shit!! verkeerde foto!!......Maar niet heus !!...Hahahaha8o) Dit is onze moderator HanZ.........:dubbel:

Re: shit!!

Re: shit!!

Origineel geplaatst door MindBleep
Shit!! verkeerde foto!!......Maar niet heus !!...Hahahaha8o) Dit is onze moderator HanZ.........:dubbel:

echt waar jo :)

tjeemig de peemig!!

tjeemig de peemig!!

Nu weet ik hoe die japanners die microchips zo klein krijgen!!8o)

Hahhaha, je setup is zo sterk als de zwakste schakel in de keten.... tja..dus.. het hangt er dus maar net vanaf wat je bedoelt met afgedankte gear...

haha......

haha......

Mindbleep, vergeet niet te aarden.

Me beugel met ijzerdraad vastmaken aan me rolator!!...is dat wat?8o)

:D misschien leuk om op de Synthmeeting 2005 een berg nutteloze gear te vernietigen en te filmen/fotograferen.

Origineel geplaatst door Zoidsity
:D misschien leuk om op de Synthmeeting 2005 een berg nutteloze gear te vernietigen en te filmen/fotograferen.

Ik heb ooit eens een TB303 weggegooid in de prullebak. Ik vond het een onding waar ik niets mee kon, ik had hem voor een appel en een ei overgenomen van iemand die er ook niets mee kon. Ik ga er van uit dat tb303 gewoon in de vuilpersmachine is omgekomen.
Later kwam ik er achter dat die dingen gewoon nog flink geld op leverden (was begin jaren negentig) dus ik kon mezelf wel voor de kop stoten:stupid :stupid :stupid

Dus ik gaan geen gear meer vernietigen, zonde zonde zonde.....

Groetjes van Rudo

Origineel geplaatst door Rudo
Ik heb ooit eens een TB303 weggegooid in de prullebak. Ik vond het een onding waar ik niets mee kon, ik had hem voor een appel en een ei overgenomen van iemand die er ook niets mee kon. Ik ga er van uit dat tb303 gewoon in de vuilpersmachine is omgekomen.
Later kwam ik er achter dat die dingen gewoon nog flink geld op leverden (was begin jaren negentig) dus ik kon mezelf wel voor de kop stoten:stupid :stupid :stupid

Dus ik gaan geen gear meer vernietigen, zonde zonde zonde.....

Groetjes van Rudo

:bekdicht: Damn damn damn... .. begin jaren negentig!? Toen ging ik van turn up the bass naar dead kennedys en had ik absoluut geen kaas van electronische apparaten gegeten, maar een tb303 weggooien... :biertje:
Zowiezo heel stom om een apparaat die niet kapot is weg te gooien, dit verhaal is toch niet waar hoop ik, was het geen tl303 bureaulamp en dat je, omdat het zo lang geleden was, het verhaal niet meer in detail kan herinneren!?

Freeseluk ferhaal man!

Origineel geplaatst door Alexander
:bekdicht: Damn damn damn... .. begin jaren negentig!? Toen ging ik van turn up the bass naar dead kennedys en had ik absoluut geen kaas van electronische apparaten gegeten, maar een tb303 weggooien... :biertje:
Zowiezo heel stom om een apparaat die niet kapot is weg te gooien, dit verhaal is toch niet waar hoop ik, was het geen tl303 bureaulamp en dat je, omdat het zo lang geleden was, het verhaal niet meer in detail kan herinneren!?

Freeseluk ferhaal man!

Nee was geen burolamp.... En inderdaad een vreselijk verhaal. Diegene waar ik hem van had overgenomen vond het een overbodig apparaat, ik had er achteraf eigenlijk niets aan en vond het eiegenlijk zonde van de rit naar Lelystad (vanaf Almere) en die 5 (? zoiets) tientjes die ik er voor neergeteld heb.
Er was toen nog niet zoiets als internet (in ieder geval had ik het niet) en ik vond het zonde van de advertentiekosten om een apparaat te gaan verkopen waarvan ik dacht dat het onverkoopbaar was. (geen polyfonie, geen midi, geen toetsen, een stepsequencer "wat had ik er eigenlijk aan" dacht ik toen, niet wetende dat mijn portomonee flink dikker had kunnen worden)
Zoals gezegd een aantal jaar later kwam ik er achter dat die dingen voor grof geld verkocht werden (ik zag een advertentie in midiklavier ofzo en kon mezelf wel door de kop schieten)

Achteraf gezien lijkt het een beetje op tussen kunst en kitsch, ik had een enorm waardevol iets gekocht, ik had alleen geen taxateur die de waarde voor mij kon vaststellen. Maar ja... nu gaat er dus geen gear meer verloren door in de vuilniszak te stoppen, ook niet als het kapot is (zoasl een JV80 een keer) die verkoop ik lekker door aan de winkel (inruilen) en geld is geld, ook al zou het maar om een paar tientjes gaan. Dus wel wijzer geworden in de loop der jaren.

Groetjes van Rudo

.x.

.x.

................HuH??.............................

303 in de bak??.........................coole aktie!!...................Nu nog de emulators van
101
202
303
505
606
707
808
909 .....shit dit kan een tijdje doorgaan hoor!!.............................8o) :dubbel:

Re: .x.

Re: .x.

Origineel geplaatst door MindBleep
[B303 in de bak??.........................coole aktie[/B]

Yeah yeah yeah... Don't rub it in will you!:)

Groetjes van Rudo

Als je makkelijk geld wil verdienen, moet je een andere hobby nemen en een baan zoeken! :D

Achteraf gezien lijkt het een beetje op tussen kunst en kitsch, ik had een enorm waardevol iets gekocht, ik had alleen geen taxateur die de waarde voor mij kon vaststellen. Maar ja... nu gaat er dus geen gear meer verloren door in de vuilniszak te stoppen, ook niet als het kapot is (zoasl een JV80 een keer) die verkoop ik lekker door aan de winkel (inruilen) en geld is geld, ook al zou het maar om een paar tientjes gaan. Dus wel wijzer geworden in de loop der jaren.

Back