• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop: [waldorf] micro q (25 voices)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

redje

knoppengod
te koop waldorf micro q 25 voices

perfect onderhouden, ong. 1 jaar oud
heeft nooit in rack gehangen en altijd als presetbak gediend
erg weinig gebruikt, inclusief dance & techno soundset.
kortom: in topstaat!

prijs: € 650

[edit]
bla gedelete. bla over huidige prijzen is nie verkoopstimulerend.

micro q is een mooi apparaatje! je kan er echt veel mee. klinkt lekker digitaal en hele mooie filters.
dus als je nog geen waldorfje hebt.. kopen!!
de gele is trouwens echt het mooiste!

Laatst gewijzigd:
gaan we nu bij elk aanbod geneuzel krijgen over de prijs?

je hebt 2 versies.
de nieuwe standaard blauwekleur van Waldorf
edit:waldorf plaatje deed het niet meer.

Een jaar geleden... hadden ze toen niet alleen maar gele?? Is trouwens wel mooiste!

Laatst gewijzigd:
Gelb = geil? ;)
(op z'n duits he!)

Maar die gele moet je eigenlijk modden zodat de backlight ook blauw is. Dat zou helemaal tof zijn. ;)

blauwe leds zijn echt vet, doet me denken aan de indigo die ziet er mooi uit en heeft nog een lekker innerlijk ook.....dat zie je tegenwoordig weinig bij vrouwen ;)

Ik wil nogsteeds m'n Microwave1 overspuiten (verf is aan het afbladeren) en een nieuw lcd scherm erin hangen. De mijne is nu nogal slecht afleesbaar. De letters lijken wel net zo groen als de achtergrond. Maar weet iemand watvoor scherm erin gaat? Ledjes zou ik niet durven wisselen maar een blauw lcd lijkt me ook wel cool :)

Blijft alleen de vraag over hoe je de letters weer op de Waldorf krijgt.

blauwe leds zijn echt vet, doet me denken aan de indigo die ziet er mooi uit en heeft nog een lekker innerlijk ook.....dat zie je tegenwoordig weinig bij vrouwen

Dat heb ik nou met de supernova.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back