wie heeft er een lekkere track?

Arctic

Ingeburgerd
Hi,

Er is dus een nieuwe flash animatie op komst en daarvoor had ik ff een achtergrondmuziekje nodig. Een achtergrond muziekje voor in et alledaagse leven wel, gelik dage zou zitten voor je pc muziek te beluisteren.
Dan dacht ik es ier te vrage wie er een leuke track heeft die wat commercieel of gewoon goed klink? Mag gelijk wel genre zijn.

Greetz

Origineel geplaatst door sander
Handige functie toch die synthforum autospelling. 8o)

lol ja sry er staan een paar foutjes in zie ik
het was een beetje vlug gepost

lets get on the shortbussssss [/B]

weirdface.gif
someone help me out here

Origineel geplaatst door sander
Handige functie toch die synthforum autospelling. 8o)
voglens mij ereder een acckuuste vrom van dsylectsie en tevnes kom ie misgien uit belgei...

maar erm... wat is er nu zo gek aan zijn vraag eigenlijk (de eigenlijke inhoud dan)...? normaal stukje request lijkt me...
helemaal stoer als desbetreffende flash anim ook nog behoorlijk in elkaar steekt en dan 'jouwn' muziek er onder, achter, bovenoverheen, onderdoor... enzo... (uigaande dat meneer wel netjes de credits ff vermeld)
ik denk dat het hier om een Flash Cartoon gaat? en dus geen stukje voor een site toch...?

Laatst gewijzigd:
die is wel weer leuk : de grote wie heeft de lekerste track trhead:D

waarvoor luister je niet naar alle tracks en als je iest leuk vindt dan vraag je of je dat mag gebruiken

hier staan leuke trackies tussen

veel sucees met je flash reencarnatie:D

wel kmoe zeggen tis de 1e keer in m'n leven dak schnappi te horen krijg, keb et bewust ontlopen. Zelf op de radio nooit gehoord (lucky me)
anyway
tis voor een flash cartoon
eerst rustig, dan beetje sadistisch, dan erg sadistisch, dan weer beetje sadistisch dan bloederig en dan nog een beetje sadistisch
De muziek wordt niet zo lang gespeeld hoor, credits worden natuurlijk vermeld bij credits op het einde van et filmke waar mijn naam zelf komt (eronder ;))
naja tmoet een your-everyday-radio-track zijn klinkende
dacht ik ff hier te vrage voor goeie (zelfgemaakt :frons: :p), anders neem ik gewoon iets die degelijk van de radio zelf komt.

veel sucees met je flash reencarnatie:D [/B]

Thx
gewoon om ff te vermelden, m'n vriendin en ik zijn ook bezig aan een spelleke in flash, kzou er een screenshot van publiceren maar em kdenk niet dat jullie er al te blij mee zullen zijn aangezien er 18+ content in voorkomt en dit forum is voor alle leeftijden?

Origineel geplaatst door Arctic
tis voor een flash cartoon
eerst rustig, dan beetje sadistisch, dan erg sadistisch, dan weer beetje sadistisch dan bloederig en dan nog een beetje sadistisch
ach sooooooo... juist! ...ik weet denk ik pcies wat je bedoeld... zoiets als deze: De Melkboer :D
waarschuwing: bovenstaande link is niet geschikt voor moraalridders en de mentaal zwakken...

geweldig!

Origineel geplaatst door 6 trak
ach sooooooo... juist! ...ik weet denk ik pcies wat je bedoeld... zoiets als deze: De Melkboer :D
waarschuwing: bovenstaande link is niet geschikt voor moraalridders en de mentaal zwakken...

geweldig!

ik kan nog een geluidje voor mijn nieuwe film gebruiken

klein fragmentje:D

Attachments

• kermit.gif
    kermit.gif
    50,7 KB · Bekeken: 86
lol i like the milkman
maar kben al eeuwen fan van z'n saladfingers reeks
:halleluja
tis zoiets ja maar niet over the milkman 8o)

...
omg kermit?:r
wel mooi gedaan

maar kben al eeuwen fan van z'n saladfingers reeks
:halleluja
haha en om nog maar niet te spreken van z'n Toastboy... gestoord... JEUZ!

salad fingers ruled idd behoorlijk, wat een typische desolate sfeer ook :D

Attachments

• salad.jpg
    salad.jpg
    62,5 KB · Bekeken: 81
Origineel geplaatst door 6 trak
haha en om nog maar niet te spreken van z'n Toastboy... gestoord... JEUZ!

salad fingers ruled idd behoorlijk, wat een typische desolate sfeer ook :D

idd :P

Re: wie heeft er een lekkere track?

Hi,

Er is dus een nieuwe flash animatie op komst en daarvoor had ik ff een achtergrondmuziekje nodig. Een achtergrond muziekje voor in et alledaagse leven wel, gelik dage zou zitten voor je pc muziek te beluisteren.
Dan dacht ik es ier te vrage wie er een leuke track heeft die wat commercieel of gewoon goed klink? Mag gelijk wel genre zijn.

Greetz

Hoi,

Misschien heb je hier wat aan?

D-i-s-c-o en commmercieel, voorlopig nog instrumentaal maar ik ben met een zanger bezig...

I can't wait

Back