MacGyverGear
midi-life crisis
Gisterenavond gebeurde het.. Ik hoorde in een productie tip video (die ik normaal eigenlijk nooit kijk) een tip hoe je vocalen lekkerdere fx staartjes kunt geven.. de effecten ducken door de stem, waardoor de effecten er nog beter uit komen eb de zang duidelijker wordt door het ducken van de fx.. ok.. goeie tip.. duidelijk, maar die track, die melodie van de zang.. ik was gelijk verliefd.. Er is alleen nergens iets te vinden wie de schrijver of artiest is.. tig mensen vragen het in de berichten eronder en hij geeft geen track ID.
In de downloadpack staat dat het van Weeknd is maar het is duidelijk een andere stem. 2 regels van 'n verse en 'n chorus.. that's it. Niks te vinden met de tekst.. Gelukkig zat de instrumentale versie er ook bij en kon ik me zojuist even uit leven, beetje de melodie proberen te benaderen.. niet geheel geluk, door de verschillende takes heen.. maar wat lekker dit!!
Toch, als iemand weet wie deze artiest is?? Zou em heel graag in zijn geheel horen..

ikke:
In de downloadpack staat dat het van Weeknd is maar het is duidelijk een andere stem. 2 regels van 'n verse en 'n chorus.. that's it. Niks te vinden met de tekst.. Gelukkig zat de instrumentale versie er ook bij en kon ik me zojuist even uit leven, beetje de melodie proberen te benaderen.. niet geheel geluk, door de verschillende takes heen.. maar wat lekker dit!!
Toch, als iemand weet wie deze artiest is?? Zou em heel graag in zijn geheel horen..

ikke:
Laatst gewijzigd: