MoonPetrol

payt

Enorm Lid
Hallo mensen, hier wederom een track uit de grabbelton van Moonbase69. Er moet nog wel e.e.a. aan gebeuren (betere drums b.v.) maar een impressie wil ik jullie niet onthouden.

MoonPetrol

Veel plezier ermee, en gaerne wat commentaar hier op

Mooi gemaakt. Niet helemaal mijn ding, maar wel leuk!
De solo synth vind ik soms niet helemaal lekker gaan met de song accoorden ofzo. Maar dat is een klein detail.

R

Dit is nu de derde track die ik van je beluister en ik denk dat er langzaam een rode draad boven komt drijven:

- Ben niet bang om een keer de quantize knop te gebruiken. Beter net iets te strak dan te los.
- Werk wat meer aan de geluiden die je gebruikt. In dit geval de strings die totaal onrealistisch klinken. Neem bijvoorbeeld een wat langere release en laat ze bijvoorbeeld 1/32 of 1/64 in elkaar overlopen om een legato effect te simuleren.
- Leuk al die accoordenwisselingen, maar zorg dat alles wel daarmee in de pas loopt en leg daar een structuur mee aan.

Kortom, dit commentaar geldt eigenlijk voor alle drie de tracks die ik tot nu toe van je beluisterd heb. De ideeën heb je denk ik wel, maar besteed met het bovenstaande in het achterhoofd wat meer aandacht aan de uitvoering.
Ben benieuwd wat er dan uit zal rollen.:koffie:

Back