[remix] global goon - great strong sword

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
tis een remix voor een wedstrijd van global goon.
DIT is het orgineel. ik heb het tempo wat verlaagt en er ook extra melodiëen ingestoken.
ik wou geen volledige remake doen van de track waarbij je eigelijk niets meer van het orgineel in hoort. dat vind ik nogal nutteloos eigelijk. en ik denk ook niet dat dat de bedoeling is.
kheb het een beetje als mijn eigen muziek laten klinken :D het is nog niet 100% af. maar ik wil gewoon wat commentaar over de mix enzo.

goonmix

Last edited by a moderator:
Ik heb ze allebei even geluisterd en moet concluderen dat ik ze allebei lekker funky vind. De eerste is misschien net iets lekkerder op gehoor (het heeft meer structuur). Maar toch vind ik het wel een mooie remix, dat wel ;)

R

hmm .. om de 1 of andere reden kan ik je remix niet beluisteren. Wellicht moet ik het later nog ff proberen.

Allebei de tracks vind ik lekker swingen/funken! :peukie: ik vind alleen de remix op de plaatsen met 2 melodielijnen iets te druk, misschien kan een melodielijn iets meer op de achtergrond. voor de rest is ie lekker :)

Ja, echt iznie style remix!

Ik vind net als Chrizz de plaatsen waar 2 (of meer) melodieën door elkaar heen lopen nogal druk..... ik zou dat
extra hoge melodietje misschien opknippen en op sommige stukken korte fragmenten neerzetten.

Verder mag de beat nog wel iets meer variatie gebruik en wat meer knallen... misschien een ideetje
om halverwege er nog een extra beat op te leggen? het klinkt nog iets te gezapig.....

Nog even aan knutselen denk ik dan komt het wel goed! :)

Met zo'n bagger orgineel zou ik juist NIKS ervan over laten als ik het ging remixen... :L

Vind de remix daarom ook niet fantastisch. Maar mensen die het orgineel 'diggen' zullen de remix ook 'diggen', dus DAT zit wel goed.

Origineel geplaatst door dob
Met zo'n bagger orgineel zou ik juist NIKS ervan over laten als ik het ging remixen... :L

Vind de remix daarom ook niet fantastisch. Maar mensen die het orgineel 'diggen' zullen de remix ook 'diggen', dus DAT zit wel goed.

ja tis niet één van zijn sterkste werkjes. :D

Ik zou je mix veeeel extremer en vooral 'direkter' maken, want je mix klinkt nu veel fletser en 'tammer' dan het origineel.
Ik vind het origineel ook niet echt super, maar het klinkt wel retestrak en glashelder.

Back