The Runaway Loner

floorfiller

Ingeburgerd
Hier een electro-achtig werkje dat ik vorig jaar heb gemaakt en waarvan ik nu een mp3/wma versie heb.

THE RUNAWAY LONER

......klikken op 'play song'

:dj:

Laatst gewijzigd:
ik vind alles eignlijk wel lekker klinken. er moet wel iets gaan gebeuren. het is eigenlijk een grote intro. die pads gaan een beetje vervelen na en tijdje en elk nieuw perc dingetje komt een beetje onaangekondigd voorzichtig erin. Hij mag lekker arrogant gaan knallen toch? de beuk erin!

Dit is echt een nummer waar je gespannen naar zit te luisteren wat er gaat gebeuren. Op de een of andere manier sleepte het me toch vanaf het begin mee, en het duurt een tijdje voor de boel een beetje los komt, maar uiteindelijk word je geduld dan toch beloont. Die strings blijven idd wel wat lang hetzelfde, maar er kwam net op tijd genoeg afwisselijng om me aan mijn speakers gekluisterd te houden.

Je zou idd op de standaardmanier te werk kunnen gaan en voor de introductie van elk elementje een fill of een break gebruiken, maar ik vind dit ook wel iets hebben zo.

Een erg hypnotiserend iets, goed gevonden basloop, en lekker ritme, goede sounds :)

Keep up the good work!

Origineel geplaatst door payt
Dit is echt een nummer waar je gespannen naar zit te luisteren wat er gaat gebeuren. Op de een of andere manier sleepte het me toch vanaf het begin mee, en het duurt een tijdje voor de boel een beetje los komt, maar uiteindelijk word je geduld dan toch beloont. Die strings blijven idd wel wat lang hetzelfde, maar er kwam net op tijd genoeg afwisselijng om me aan mijn speakers gekluisterd te houden.

Een erg hypnotiserend iets, goed gevonden basloop, en lekker ritme, goede sounds :)

Keep up the good work!

Helemaal mee eens. Lekker nummer. En lekkere mixplaat.

Back