• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kawai K4R, Korg Polisix

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Zzzzzzz

Nieuwkomer
Te koop :

Kawai K4r synth module
Korg Polisix

Doe maar een bod.

En voor de wannabe mods..... Ja dit is m'n eerste post en ik verkoop iets. Ik kwam hier toevallig via IDP en heb nog wat spullen staan dus dacht........

Goed bod man ;) maar inderdaad :Z Voor € 50,- brand ik h'm wel op in m'n openhaard 8)

Sinds dit je eerste en enige post is, wil ik je er even op attent maken dat dit geen gewone marktplaats is. Misschien is het beter dat je je effe voorsteld...

Dat bedoel ik wannabe mod..........

En wanneer ik een TR-909 voor € 100,- aanbiedt hoor je niemand.

Origineel geplaatst door Zzzzzzz
Dat bedoel ik wannabe mod..........

Ik zie dat je net je thread hebt bijgewerkt.

Maar als je 500 posts hebt dan ben je zeer bekend met de regels en de standaard hier op het forum en dan kan je dit zeggen wannabe of niet.

Dus lees de andere koopjes en zie dat iedereen gewoon een prijs aanbied en niet doet aan doe maar een bod want dat werkt hier niet.

gegroet een admin.

veel plezier op het forum en welkom.

Ik heb geen flauw idee wat ik ervoor moet vragen, maar om nou gelijk m'n levensverhaal hier neer te zetten omdat ik nog wat spullen heb staan?? Ik dacht dat hier misschien wel een liefhebber was voor de Polisix omdat jullie DE liefhebbers zijn. Helaas.... mijn fout.

LOL

Hij ( of misschien wel een zij ! :P :P :P :P :P ) heeft al 6 posts, dus waar zeuren we over? ;)

Ja, bekend probleem op de fora hè?? hoe meer posts hoe meer we ons een forum gaan toe eigenen en hoe belangrijker we ons gaan voelen.

Overigens ben ik hier niet op een flamewar uit hoor. Die kleutertijd is geweest.

Ik snap eerlijk gezegd het grote probleem niet. Ok, we zien inderdaad liever een vraagprijs, want bieden is meer iets voor marktplaats.nl . Maar uiteindelijk heeft de beste man (gok ik) toch 2 interessante synthesizertjes te koop staan. En daar is dit de plek voor.

Van de andere kant klopt het natuurlijk dat het hier gewoon is om je eerst voor te stellen, dat staat ook in de gebruikshandleiding van het forum.

Misschien ligt hier dan een taak van de admin, omdat ik merk dat steeds vaker mensen posten zonder zich eerst voor te stellen. Een soort van verpichte voorstel pagina bij aanmelding, is dat niks?

Ja, een soort mandatory first post :)

Ja, een soort mandatory first post :)

Op het voorstel forum, daarna een dag "wacht" voor het plaatsen van onderwerpen bijvoorbeeld. Die dag kan je natuurlijk wel meepraten in onderwerpen, maar niet een nieuw onderwerp starten.
Dan vanaf dag twee ook onderwerpen plaatsen.

Zoiets zou mij wel wat lijken, ben zelf vrij nieuw hier, maar het zou mij er niet van weerhouden hebben me aan te melden...

zzzz is de leukste thuis?

beetje populair lopen doen en 't dan vreemd vinden dat mensen commentaar op 'm leveren....

rare mensen bestaan er in deze wereld.. ZzzZzZzZ

Origineel geplaatst door schaapje
Ik snap eerlijk gezegd het grote probleem niet. Ok, we zien inderdaad liever een vraagprijs, want bieden is meer iets voor marktplaats.nl . Maar uiteindelijk heeft de beste man (gok ik) toch 2 interessante synthesizertjes te koop staan. En daar is dit de plek voor.

Precies, het is echt niet de bedoeling dat ik hier resident wordt op dit forum. ik kwam hier toevallig langs en dacht goh misschien is hier wel intresse. Is dat er niet ook prima hoor. De synths worden al jaren niet meer gebruikt en eten hier echt geen brood.

Wel jammer dat het weer allemaal zo sociaal correct moet gaan :[>

Origineel geplaatst door Zzzzzzz

Wel jammer dat het weer allemaal zo sociaal correct moet gaan :[>

Ja, ik heb ook nooit begrepen waarom anarchie nooit een algemeen aanvaarde politieke stroming is geworden... :engel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back