• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kawai K4R, Korg Polisix

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
anarchie is ook een vorm van orde.

chaos is namelijk een bepaalde ordening, zijnde geen ordening, en daarmee gedefinieerd als ordening en dus een vorm van orde :geslaagd:

ANYWAYS...

tsja, ik vindt het eigenlijk wel fijn als mensen hier hun spulletjes aanbieden, zeker als er interessante zaakjes tussen zitten. misschien moeten we wel duidelijker zijn dat we dus niet gaan liggen bieden hier. maar ik zou het niet verkeerd vinden dat als iemand iets aan te bieden heeft, hij/zij dat eerst hier zou doen i.p.v. direct naar marktplaats.nl te gaan...

maar ik snap ook wel dat dat niet de uiteindelijke opzet van dit forum is.

Origineel geplaatst door nick nova

Ja, ik heb ook nooit begrepen waarom anarchie nooit een algemeen aanvaarde politieke stroming is geworden... :engel:

Nou in Belgiƫ lukt het al aardig. We kopen gewoon nog wat rechters om en stoppen nog wat kindertjes in een kelder.

Maarre verzoek aan admin...... Pleur er maar een slotje op, ik ben weg. Jullie hebben gewonnen.

Zzzzzzz

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back