home cinema set

da goose

DaGooseMusic.nl
Wegens aanhoudende klachten van de bovenburen en de plaatselijke politie ben ik, met pijn in het hart, gedwongen mijn home-cinema installatie te verkopen. Voordat ik hiermee naar marktplaats.nl ga, wil ik jullie in de gelegenheid stellen een bod uit te brengen. Het spul is nog geen jaar oud en ik perfecte staat. Mogelijk is iemand geïnteresseerd? Zie foto...

homecinema.jpg

gelukkig zie ik een nooduitgang links8)

fanfare muziek klinkt zeker het lekkerst over die "speakers" ?

Wat is in godesnaam dat grote geval voor een apparaat?

Attachments

• homecinema.jpg
    homecinema.jpg
    75,5 KB · Bekeken: 73
Grappig dat die gast Lexicon surroundsetje heeft. Dat die daarmee bezig waren wist ik niet eens.

Re: home cinema set

Origineel geplaatst door da goose
Wegens aanhoudende klachten van de bovenburen en de plaatselijke politie ben ik, met pijn in het hart, gedwongen mijn home-cinema installatie te verkopen. Voordat ik hiermee naar marktplaats.nl ga, wil ik jullie in de gelegenheid stellen een bod uit te brengen. Het spul is nog geen jaar oud en ik perfecte staat. Mogelijk is iemand geïnteresseerd? Zie foto...

homecinema.jpg

Zou je met je eigen foto's willen adverteren alvoor ik je moet aanklagen. De voet linksonder is overigens ook van mij, daar heb ik een portretrecht op! :engel:

Origineel geplaatst door meesha74
Ja, wat is nou eigenlijk het werkelijke verhaal achter deze foto? Je gaat me niet vertellen dat je dit setje thuis hebt staan! Raar ook dat je dan een nooduitgang in je huis zou hebben.

Je denk toch niet dat Da Goose ons in de maling neemt. :D

Grappig dat die gast Lexicon surroundsetje heeft. Dat die daarmee bezig waren wist ik niet eens.

Zijn ze al vrij lang. Hun Logic 7 systeem schijnt vrij goed te zijn (maar zelf nooit gehoord...) en vooral erg duur ook :D

Back