Waar luister je NU naar? I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Pffff als ik eenmaal begin met dub luisteren kan ik er de komende dagen weer niet mee stoppen :stupid

91133.jpg

Laatst gewijzigd:
Mijn Grote Onuitputtelijke Lowlandsplaylist. En zoals elk jaar weer een hoop bandjes ontdekt die ik nog niet kende, maar nu wel wil gaan zien. Metric bijvoorbeeld, en A Brand, Fanfarlo, The Maccabees, The Temper Trap, Crystal Antlers - en nog een stel meer. En natuurlijk waarvan ik al wist dat het vet was. Oh, en ik begin door te krijgen dat ik daar eigenlijk ook wat dubstep zou moeten gaan meepikken.

Elk jaar weer leuk! :)

Mijn Grote Onuitputtelijke Lowlandsplaylist. En zoals elk jaar weer een hoop bandjes ontdekt die ik nog niet kende, maar nu wel wil gaan zien. Metric bijvoorbeeld, en A Brand, Fanfarlo, The Maccabees, The Temper Trap, Crystal Antlers - en nog een stel meer. En natuurlijk waarvan ik al wist dat het vet was. Oh, en ik begin door te krijgen dat ik daar eigenlijk ook wat dubstep zou moeten gaan meepikken.

Hey, ik ben er ook weer bij dit jaar! K zal die bands wel eens gaan checken in de lokale cd zaak.

Ik heb (o.a.) erg veel zin in Bon Iver...cd al helemaal kapot geluisterd. En in 4 dagen bier drinken!!!

Ja, Bon Iver, daar had ik dan iets minder mee. Vier dagen feesten weer wel. ;)

Maar als je Bon Iver gaaf vindt, misschien ook bands als Nina Kinert, Jessica Lea Mayfield, Roosbeef, The Tallest Man On Earth en Patrick Watson checken. Zit (op verschillende manieren) ook allemaal in die singer/songwriter-hoek.

He ga ik zeker eens effe checken. Tja, ik heb het album van bon iver wel een paar moeten luisteren voor ik em op waarde kon schatten. Ik ben eigenlijk een beetje met "folk" in aanraking gekomen nadat ik het album van Nicole Atkins heb geluisterd, ook echt een aanrader

Maar idd ieder zijn ding. Is er al een lowlands draadje?

Verder luister ik de laatste tijd veel naar blues (stevie ray vaughn, albert king, walter trout) ook ben ik niet vies van life of agony of downset...een slof aan electronische muziek en vleugje pop

Ja, klopt! En The Sedan Vault ook (vanuit de progcore-hoek). Maar dit jaar ook een goede Nederlandse inbreng. En dan bedoel ik niet Bertolf, Destine en Miss Montreal, maar naast Roosbeef ook Kyteman (daar kijk ik misschien nog wel het meeste naar uit), De Staat, Dio & The Madd, Drive Like Maria en een paar vette rapacts (Fakkelbrigade, Jiggy Djé, Winne, Zwart Licht).

Misschien wat minder aansprekende namen dit jaar, maar nu ik het allemaal een beetje beluisterd heb, weet ik het wel: Lowlands wordt weer gaaf!!

(alleen speel ik nu The Parlor Mob, en da's mij dan weer net iets te bluesy...)

Trouwens, Life Of Agony - die zouden eigenlijk dat gaatje in de Grolsch op zaterdagavond (17-18u) moeten invullen... Maar ja, ze staan die dag ook op Pukkelpop om 21u, dus dat zal wel niet gebeuren. ;)

Hm, misschien toch tijd voor een apart LL-draadje... :P

Laatst gewijzigd:
Heyyy,. ik zag m nog op Reggae Geel vorig weekend,.. zonder rollator en herrie schoppen erbij. Was echt heel goed. Big up voor the Scratch!!! :halleluja

Ik vond Don Carlos de positieve uitschieter van de dag. Het was gezelli weer... :peukie:

Trouwens, Life Of Agony - die zouden eigenlijk dat gaatje in de Grolsch op zaterdagavond (17-18u) moeten invullen... Maar ja, ze staan die dag ook op Pukkelpop om 21u, dus dat zal wel niet gebeuren. ;)

Hm, misschien toch tijd voor een apart LL-draadje... :P

De Tering!!! Da wilde ik echt niet weten! LOA was mijn eerste concert ooit, op mijn 15de naar het nooderlicht (oude 013) in Tilburg.....damn da was vet.

Die miss montreal hoeft van mij eigenlijk niet echt man.....da z z zz ze lekker t t t tt t t tthuis blijfffff t t t tt

Maar om nog een beetje ontopic te blijven....een techno mixje wat ik net in elkaar heb gedraaid, hijs vet!!! K zal uh effe uploaden bij virb.....in mijn handtekening een keer op dj sets drukken. Ik ben nog een beetje roestig qwa draaien, is weer effe geleden!

Update: Hijs geupload hij heet "DJ Set - 7th of August 2009 (Techno)"

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back