Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Mijn Grote Onuitputtelijke Lowlandsplaylist. En zoals elk jaar weer een hoop bandjes ontdekt die ik nog niet kende, maar nu wel wil gaan zien. Metric bijvoorbeeld, en A Brand, Fanfarlo, The Maccabees, The Temper Trap, Crystal Antlers - en nog een stel meer. En natuurlijk waarvan ik al wist dat het vet was. Oh, en ik begin door te krijgen dat ik daar eigenlijk ook wat dubstep zou moeten gaan meepikken.

Pffff als ik eenmaal begin met dub luisteren kan ik er de komende dagen weer niet mee stoppen
![]()
Pffff als ik eenmaal begin met dub luisteren kan ik er de komende dagen weer niet mee stoppen
![]()

Heyyy,. ik zag m nog op Reggae Geel vorig weekend,.. zonder rollator en herrie schoppen erbij. Was echt heel goed. Big up voor the Scratch!!!![]()

Trouwens, Life Of Agony - die zouden eigenlijk dat gaatje in de Grolsch op zaterdagavond (17-18u) moeten invullen... Maar ja, ze staan die dag ook op Pukkelpop om 21u, dus dat zal wel niet gebeuren.
Hm, misschien toch tijd voor een apart LL-draadje...![]()