Waar luister je NU naar? I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik heb geen idee eigenlijk...
voor mij is het dezelfde kant van de medaille; iets willen zijn/hebben wat je niet kan zijn/hebben en niet willen zijn/hebben wat je wel bent/hebt...

ach zo idd, bijv. een EdEm die het heeft over flessen wijn met lekkere franse kaasjes en klassieke muziek enzo terwijl hij er juist cobainesque (and beyond) uitziet :D
nee, ed lijkt me wel echt, ik doelde meer op mensen die wijn drinken omdat dat nu eenmaal moet ipv dat ze het lekker vinden. Anyqay, om terug te komen op mijn eerste vraag, ik vroeg me dus gewoon af waarom jij omlaagvallen erger vindt dan omhoogvallen. (Meer) back on topic:

Als je veel wijn drinkt ga je het vanzelf lekker vinden ;)

166954_1_f.jpg

zat sinds vanochtend in m'n hoofd:

Nu ben ik "I'm not dreaming of you" van De/Vision aan het luisteren. Heerlijke track, en zeker leuk om te oefenen.

dat ene nummer van hun met 'free' en dan nog een naam van een terrorist in de title kan gestolen worden nutuulk... wat een onplezante slechte roodlinks betoog achteraf... he fokt it all up... winnie de poo hey...

Sorry? :) Je ziet/weet iets meer dan ik in dit geval, denk ik. Ik was net iets te jong voor the specials en madness. Misschien ben je net iets ouder. Maar ach, de hele wereld is toch verknipt? :engel:. Free the world 8D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back