teluur
Te|
voor mij is het dezelfde kant van de medaille; iets willen zijn/hebben wat je niet kan zijn/hebben en niet willen zijn/hebben wat je wel bent/hebt...ik heb geen idee eigenlijk...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
voor mij is het dezelfde kant van de medaille; iets willen zijn/hebben wat je niet kan zijn/hebben en niet willen zijn/hebben wat je wel bent/hebt...ik heb geen idee eigenlijk...
nee, ed lijkt me wel echt, ik doelde meer op mensen die wijn drinken omdat dat nu eenmaal moet ipv dat ze het lekker vinden. Anyqay, om terug te komen op mijn eerste vraag, ik vroeg me dus gewoon af waarom jij omlaagvallen erger vindt dan omhoogvallen. (Meer) back on topic:ach zo idd, bijv. een EdEm die het heeft over flessen wijn met lekkere franse kaasjes en klassieke muziek enzo terwijl hij er juist cobainesque (and beyond) uitziet![]()
I hear ya, van die mensen die per se moeten golfen, niet omdat het leuk is maar om te 'socializen'nee, ed lijkt me wel echt, ik doelde meer op mensen die wijn drinken omdat dat nu eenmaal moet ipv dat ze het lekker vinden.

zat sinds vanochtend in m'n hoofd:
YouTube - 4| MUD - Oh Boy (TOTP 23-12-1975)

dat ene nummer van hun met 'free' en dan nog een naam van een terrorist in de title kan gestolen worden nutuulk... wat een onplezante slechte roodlinks betoog achteraf... he fokt it all up... winnie de poo hey...And if this is madness...
dat ene nummer van hun met 'free' en dan nog een naam van een terrorist in de title kan gestolen worden nutuulk... wat een onplezante slechte roodlinks betoog achteraf... he fokt it all up... winnie de poo hey...
Je ziet/weet iets meer dan ik in dit geval, denk ik. Ik was net iets te jong voor the specials en madness. Misschien ben je net iets ouder. Maar ach, de hele wereld is toch verknipt?
. Free the world