Waar luister je NU naar? I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
tja, mij lijkt me (maar ik kan verkeerd zijn) dat deze thread in't leven is geroepen om anderen eventueel muziek aan te raden die ze niet kennen, 'onder gelijkgestemden' heb je misschien kans om iets op te pikken wat je niet kent en een beetje in de lijn ligt 'van de verwachtingen' hier

Dan ben je toch wel een beetje verkeerd.....je kan hier gewoon opschrijven waar je naar luistert op het moment en niet om muziek aan te raden. Als het je interressant lijkt kan je het gaan opzoeken zonietdanniet. Ik vind wel dat je niet om de 5 minuten hier op hoeft te schrijven waar je naar luistert (komt zo opdringerig over imo ) maar als dat je van de straat houdt hou ik je niet tegen natuurlijk.:kroon:
En over welke verwachtingen heb je het eigenlijk? Volgens mij zitten er op dit forum veel verschillende mensen die allemaal van verschillende muziek houden.
Van ambient tot hiphop tot terror en alles wat daar nog tussen of over heen gaat.....

ps ik luister op het moment even naar niks. Lekker rustig}:|

mja, dan moet je thread voor 'de (echte) industrialliefhebber eens checken'
nu ja, 'thread'...eerder een chatsessie met meneer grafdelver

you got a problem with that, smartass? :L

luister nu naar john lee hooker, baby.

yeah zoiets ongeveer 8o)

luister nu naar Ondo. best wel interessant, als je van drone doom/dark ambient/experimental/whatever houdt.

@ seiko: wat doet het er nou toe als iemand iets opnoemt wat onbekend is? is toch juist kicken als je ziet dat je misschien niet het enige ben die naar een bepaald muziekje luistert? ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat Onrust z'n manier van schrijven je niet aanstaat. mja, lekker puh.
en wat onze lieve chat sessie betreft, so what. er zitten weinig intenties in, gewoon ouwehoeren. ik moet zeggen, ik vind het wel leuk dat ik zo die kerel een beetje heb leren kennen. zijn muziek vind ik ook wel leuk, dus ja, bonus.

enne, analog is ook vetter. 8)
hardware 4 life!

ja toch? ik vind het fijn dat je ook analoge apparaten kan aanraden. zoveel volk tegenwoordig lijkt zelfs met software bezig te zijn. ik moet zelf toch het tegenovergestelde hebben 8~

Ben het niet met met het eerste stuk wat Seiko schrijft maar kan me wel iets voorstellen bij het laatste stuk. Moet eerlijk toegeven dat onrust zijn naam wel eer aandoet want ik word van de kwaliteit en vooral kwantiteit berichten tamelijk onrustig..
Verder ben ik het met Dender eens dat om de 5, nouja 15 minuten schrijven waar je naar luistert nogal opdringerig overkomt, plus dat het leuker is om op 1 pagina van meerdere mensen te zien waar ze naar luisteren ipv 1 of 2.

Silence is a rhythm to..

Laatst gewijzigd:
boohoohoo. en het gaat maar door: dit is niet leuk, dat is niet leuk. men, op een forum krijg je toch te maken met verschillende mensen, waarvan ieder weer een andere reactie geeft op bepaalde threads. don't like it? ban! 8o

nu even stilte...

Nasty Savage - Unchained Angel
nastyar4970626641425820.jpg

Vanmiddag inkopen wezen doen, dus Get ready van New Order gehaald, en wat nu aanstaat: Ice Cube - The predator. *VETTE* gangsta rap!

Zeg onrust kan je niet gewoon je hele collectie er meteen opzetten? dan hebben we dat gehad......

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back