Waar luister je NU naar? I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Aargh - lounge! :D Ik zet gauw KinkFM weer op, daar draaien ze nu I'm outta time van Oasis. :P

(nee hoor, zo slecht is het niet, maar niet mijn stijl, terwijl ik het origineel wel erg waardeer :) )

ja ik ben eigenlijk vooral bezig met electro..dynamixII miami bass achtige dingen. Maar de laatste tijd probeer ik ook totaal andere dingen te maken. Beetje horizon verbreden zeg maar..

Attachments

• picture000.jpg
    picture000.jpg
    57,5 KB · Bekeken: 90
MUSLIMGAUZE-Unfinished mosque of the hotel Menzak Zalagh(van de zeldzame Iranian inflight magazine CD muzlimlim021 nr 100 van 100)

MUSLIMGAUZE-Unfinished mosque of the hotel Menzak Zalagh(van de zeldzame Iranian inflight magazine CD muzlimlim021 nr 100 van 100)

jaja, je bent weer iets aan het beluisteren wat héél zeldzaam limited edition bla bla is, n beetje een veel voorkomend fenomeen bij Onrust NV...

maw we hebben er niks aan want wij hebben die zeldzame limited edition niet ! dus wat zijn we met deze info ??

Is vast wel te downloaden. Daarnaast is dit mijn eerste limited vermelding. Zit nu THE RESIDENTS-Third reich&roll te luisteren.

onrust nv schreef:
Daarnaast is dit mijn eerste limited vermelding.

mja, dan moet je thread voor 'de (echte) industrialliefhebber eens checken'
nu ja, 'thread'...eerder een chatsessie met meneer grafdelver

Last edited by a moderator:
En dus? Ten eerste was het zijn welkomststhread, en ten tweede staat er vast een hoop boeiends in voor industrialliefhebbers. Wat is het probleem? En het is toch ook niet erg dat Onrust meehelpt aan het in leven houden van deze thread? (ook al lijkt het meeste me nogal obscuur...)

tja, mij lijkt me (maar ik kan verkeerd zijn) dat deze thread in't leven is geroepen om anderen eventueel muziek aan te raden die ze niet kennen, 'onder gelijkgestemden' heb je misschien kans om iets op te pikken wat je niet kent en een beetje in de lijn ligt 'van de verwachtingen' hier

Als ik nu meegeef dat ik de 10" van één van de projecten van Coil (coil vs elph) die op 300 ex uitgegeven is , aan het beluisteren ben, dan vraag ik me af wie iets met deze info is, de kans is klein dat iemand anders van het synthforum ook deze 10" heeft dus what's the point ? (buiten het feit dat ik me effe heb kunnen voordoen als iemand die één van die 300 exemplaren heeft...maar so what in the end ??)

en wat de 'welkomsthread' betreft vind ik het gewoon een beetje weird om een paginalange thread te zien die enkel maar tussen twee personen gaat (buiten de eerste twee bladzijden dan waar nog enkele anderen aan 'deelnemen')...
maar het zal inderdaad wellicht vol goeie tips staan voor de industrialliefhebbers...maar dan wel enkel de 'echte'

weet je, ik ben gewoon iets kritischer voor Onrust Nv omdat het allemaal 'echt' moet zijn, en house is shit , en enkel analoog is het en houseproducers moeten met hun poten van analoge spullen blijven etc etc

maar ja, punk eh

voor mij is 'punk' openstaan voor zoveel mogelijk , en liefst alles waar een hoekje af is...ik vind dus heel veel (subgenres van) house behoorlijk meer 'punk' dan veel hedendaagse industrial (van het soort dat pakweg 30 jaar geleden begin 80er jaren ook al gemaakt werd)

ja sorry, ik vind dat die meneer het allemaal nogal 'ik weet het en zo moet het en ik ben zo speciaal en dit is punk en de rest is shit' aanpakt dat ik er een beetje moeite mee heb allemaal

nou toevallig heb ik die Iranian inflight magazine CD ook, dus zo exclusief is het niet.

Wederom heel tof natuurlijk dat Muslimgauze, echt ondergewaardeerd imo.

Je kan met die obscure titels ook youtube-en juist zo in aanraking komen met andere dingen dan top40, lijkt me juist een toevoeging aan deze thread.

np: Death Cube K - Land of the Lost

De thread is toch WELKE MUZIEK LUISTER JE NU? DUS dan schrijf ik dat op. Typies dat je dan als je muziek luisterd die niemand kent of leuk vind je allerlei kritiek krijgt. Fijn dat Cheimoon:biertje: de boel even relativeert. En nu luister ik dus(weer zo'n obscure): I-C-K -Divine souffrance

(edit: oh, even quote erboven, anders is het onduidelijk...)
tja, mij lijkt me (maar ik kan verkeerd zijn) dat deze thread in't leven is geroepen om anderen eventueel muziek aan te raden die ze niet kennen, 'onder gelijkgestemden' heb je misschien kans om iets op te pikken wat je niet kent en een beetje in de lijn ligt 'van de verwachtingen' hier
Tsja, 'gelijkgestemden'... Als je kijkt hoeveel 'ruzie' er is over muziek die al dan niet briljant of juist waardeloos is, of hele stromingen zelfs, dan valt dat wel mee. En als het gaat om muziek leren kennen, dan zou er ook elke keer een toelichting bij moeten; als ik het niet ken, zegt artiest+titel me echt niets, en bijna iedereen heeft zo'n brede smaak dat het ook niet veel helpt als ik en de poster toevallig een paar acts allebei gaaf vinden.

Bovendien heb je zelf nog niets gepost in deze thread (volgens de zoekmachine), dus als je er zo druk over maakt, geef dan ook zelf het goede voorbeeld! :P

Echt on-topic:
Nu: The Subways - All or nothing
(gratis gekregen, niets van verwacht gezien hun eerste cd, maar wordt elke keer leuker; hard maar melodieus, en toch ook britpopperig)
Hiervoor: Queens of the Stone Age - R
(op zich wel goed, van de andere kant begint-ie bij vaker luisteren toch wel tegen te staan; dan liever Songs for the deaf!)

Luv - My number one

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back