Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik vind het trouwens meer hiphouse dan hip hop. Verder vind ik niks mis met dat nummer van de nieuwe Reakwon, lekker pompen hoor en daar gaat het om bij zon nummer.
?
knip

Hiphop uit mijn jeugd....eerst kwam "Bring Forth The Guillotine" daarna Silver Bullet's monster hit "20 Seconds To Comply" met de sample uit Robocop...fuck al die nieuwe hiphop met je WT clan BS.....later kwam ook nog "Undercover Anarchists" alle drie de 12" zijn in mijn bezit ook het album van de Silver Bullet "Bring Down The Walls No Limit Squad Returns" waar de laatste video opstaat, "Ruff Karnage"...op het album staat ook nog het nummer "Legion Of The Damned...helaas kan ik hier geen video van vinden.
Silver Bullet is zeker niet erg bekend bij de hedendaagse hiphoppers....dit is echt keiharde britcore hiphop in your face.
egte hiphop besaat niet meer
want deze gatsen hadden geen ssl desk maar een goede dj en mc deden ze zelf...niet de pc/auto tune / vocoding software
-iig aldie lil wayne met hun grill figuren zijn egt sleggggggggggg
oei keynie west [is ook soon comm fucker ]
rakim doet nog steeds veel met anderen samen ...is nooit egt zwaar commercieel door t leven gegaan
moet zeggen dat idd new skool nas erg goede [ol skool style ] nrs heeft
dat had brainy [bril smurf rappert]aardig goed door met zn 1 mic !!
iig heeft nas altyd dikke ...kale beatszzzzz daar gaat toch om in hiphop muziek ...niet om de bling
mod deep ook nu-hiphop wel olskool soundzzz
weet ff nieso ..welk NRTJE egtlkkr is ..tsjek zelf MOD deeep
tribe called quest dude
@ dender
uit de tyd van bomb the bass enso
ken 2 sec wel
van bandjes / mixes kkende de man / naam zelf niet,
bass o matic
1990
beetje crossover elctro / breaks ..hiphop kanje t niet noemen
deese in de jaren 90 ook nog gecovered .
dees = dus vel betert 1979[ok xcuse]