Waar luister je NU naar? I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Kijk gasten dit is nou hiphop....Britcore uit 1989!!

Kijk gasten dit is nou hiphop....Britcore uit 1989!!

Hiphop uit mijn jeugd....eerst kwam "Bring Forth The Guillotine" daarna Silver Bullet's monster hit "20 Seconds To Comply" met de sample uit Robocop...fuck al die nieuwe hiphop met je WT clan BS.....later kwam ook nog "Undercover Anarchists" alle drie de 12" zijn in mijn bezit ook het album van de Silver Bullet "Bring Down The Walls No Limit Squad Returns" waar de laatste video opstaat, "Ruff Karnage"...op het album staat ook nog het nummer "Legion Of The Damned...helaas kan ik hier geen video van vinden.

Silver Bullet is zeker niet erg bekend bij de hedendaagse hiphoppers....dit is echt keiharde britcore hiphop in your face.:luv:

Tja Hip Hop uit mijn jeugd kwam gelukkig niet uit Engeland, man ik kan gewoon niet tegen dat accent. :P Ik vind het trouwens meer hiphouse dan hip hop. Verder vind ik niks mis met dat nummer van de nieuwe Reakwon, lekker pompen hoor en daar gaat het om bij zon nummer. :okdan:

Wel grappig, ik zie 1991 staan en wtclan heeft de single protect ya neck uitgebracht in 1992.. dat is een jaar verschil. het is toch niet zo dat oude hiphop voor 91 was en de nieuwe hiphop begon in 92? of zie ik dat nou verkeerd :P?

Om even ontopic te blijven

Format b - Edding 850
Fijn hoor!!

@ Document ik zou graag linkjes van Supreme Clientele willen posten, maar die tracklist klopt voor geen reet met de tracks op de cds en ik luister alles op nummer op de cd, dus dat word beetje gaar zoeken haha...maar jij zult supreme clientele toch wel kennen?

speciaal voor document1 ;)

haha hele clip rappen in een badjas, Ghostface blijft een held

Ja dope!!! :okdan:

edit: PWM thanks voor dat filmpje, ik ga meer van die gast checken.

Dit vind ik ook helemaal geweldig trouwens

The XX geweldig! Die show was hier in Galway binnen 2 dagen uitverkocht, kon ze dus ook niet zien. :(

Hiphop uit mijn jeugd....eerst kwam "Bring Forth The Guillotine" daarna Silver Bullet's monster hit "20 Seconds To Comply" met de sample uit Robocop...fuck al die nieuwe hiphop met je WT clan BS.....later kwam ook nog "Undercover Anarchists" alle drie de 12" zijn in mijn bezit ook het album van de Silver Bullet "Bring Down The Walls No Limit Squad Returns" waar de laatste video opstaat, "Ruff Karnage"...op het album staat ook nog het nummer "Legion Of The Damned...helaas kan ik hier geen video van vinden.

Silver Bullet is zeker niet erg bekend bij de hedendaagse hiphoppers....dit is echt keiharde britcore hiphop in your face.:luv:

egte hiphop besaat niet meer :halleluja

want deze gatsen hadden geen ssl desk maar een goede dj en mc deden ze zelf...niet de pc/auto tune / vocoding software
-iig aldie lil wayne met hun grill figuren zijn egt sleggggggggggg

oei keynie west [is ook soon comm fucker ]

rakim doet nog steeds veel met anderen samen ...is nooit egt zwaar commercieel door t leven gegaan

moet zeggen dat idd new skool nas erg goede [ol skool style ] nrs heeft
dat had brainy [bril smurf rappert]:D aardig goed door met zn 1 mic !!

iig heeft nas altyd dikke ...kale beatszzzzz daar gaat toch om in hiphop muziek ...niet om de bling

mod deep ook nu-hiphop wel olskool soundzzz
weet ff nieso ..welk NRTJE egtlkkr is ..tsjek zelf MOD deeep

tribe called quest dude

@ dender
uit de tyd van bomb the bass enso
ken 2 sec wel
van bandjes / mixes kkende de man / naam zelf niet,

bass o matic

1990
beetje crossover elctro / breaks ..hiphop kanje t niet noemen

deese in de jaren 90 ook nog gecovered .

dees = dus vel betert 1979[ok xcuse]

lkkr
meer llkr

zijn maar weinig rap / hiphop artista ,s die begrypen dat hiphop

voorgevloeid is uit de funk / soul
door middel van electronica en machienes:engel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back