Waar luister je NU naar? I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ultravox%2B-%2BVienna.jpg

Lekker hoor :W

spreekt voor zich :

Na het luisteren van deze viel ik in slaap. Daarna kon ik nog -iets meer dan de helft- van het album herinneren en ging meteen naar mijn computer om de Time Machine te componeren. Dus een rare vorm van inspiratie kwam naar mij toe...

Gewoon een klassiek van het genre!
Ultravox%2B-%2BVienna.jpg

Lekker hoor :W

1992; men was destijds OF nirvana OF cunts'n'noses... :D
Dat leek inderdaad zo; beide werden ze overal grijs gedraaid, maar in 1992 was ik de derde optie: OF iets anders

Grappig dat je over guns begint, ik draaide vanochtend toevallig nog .

110229.jpg

Heb hem nog niet eens helemaal beluisterd, maar vind deze CD nu al te gek. De Eno-invloeden zijn in ieder geval weer overduidelijk :D

Dat leek inderdaad zo; beide werden ze overal grijs gedraaid, maar in 1992 was ik de derde optie: OF iets anders..

En ik eet gewoon van alle walletjes: 'k vond ze allebei wel gaaf (niet ELK nummer, zoals je bijna verplicht bent als je bij zo'n groep hoort... om nog maar niet te spreken over de kledingstijl, etc..............)

8) 'k Hou gewoon van muziek; interesseert me niet al teveel WIE 't maakt.

maar in 1992 was ik de derde optie: OF iets anders
:mega:
om nog maar niet te spreken over de kledingstijl, etc..............)
dat aanmeten van 'uniformen' is kut idd... nog erger is als quasi wegestelde jeugd (rijkeluis kinderen) zich zo gaan kleden of vertoeven op gigs en dan teleurgesteld zijn in het feit dat die tenten allemaal armoeige stekkies zijn :P
het gaat dat soort types ook vooral om de shite er omheen omdat het ff hip ende trendy is en ze daarmee uit hun hoge mileu ff 'cool van de straat' te kunnen zijn... In Bloom van Nirvana gaat daar (min of meer) over...

Laatst gewijzigd:
... nog erger is als quasi wegestelde jeugd (rijkeluis kinderen) zich zo gaan kleden of vertoeven op gigs en dan teleurgesteld zijn in het feit dat die tenten allemaal armoeige stekkies zijn
waarom is dat eigenlijk erger dan bv. nieuw geld die zich voordoen als oud geld (om maar even met 'de bij ons in de pc taal' te spreken)?

Anyways on topic:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back