Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zelfs (het origineel in het) italiaans mocht niet?
maar eigenlijk ben je dus het deel van de 80's dat je gemist hebt aan het inhalen? 
zelfs (het origineel in het) italiaans mocht niet?maar eigenlijk ben je dus het deel van de 80's dat je gemist hebt aan het inhalen?
![]()
LOL
Ik maak dit nu bekend: in Argentinië in 1982 was alle niet Spaans-sprekende muziek en zeker uit het U.K. verboden. Dus we kenden deze nummers pas na 1984/5...

en dat alleen maar met een drum track en bassline
FIRE FIRE FIRE AOOOOHWWW!zo vaag zijn de latere albums van talk talk ook niet (en ik ben er wel blij om, want de eerste albums vind ik helemaal niets)met die zanger van Talk Talk is ongeveer hetzelfde gebeurd. Jammer wel, alsof ze zich ineens te goed vonden voor "pop music" en van die vage arty farty shit zijn gaan maken.
maar die maken continu een soort sinus beweging van minder naar meer experimenteel (en de laatste twee albums zijn bijna popliedjes)Soort ontwikkeling die oa Autechre ook heeft doorgemaakt
je bedoeld hun 'new romantics' tijd toen ze nog wilden klinken als duran duran endergelijke...? maar dat was nutuulk maar 1 album; "The Party's Over"...zo vaag zijn de latere albums van talk talk ook niet (en ik ben er wel blij om, want de eerste albums vind ik helemaal niets)
dat krijg je met van die blije popi jopi duitsers incl. poedelhaar die vaak erg vol van zichzelf zijn![]()