Waar luister je NU naar? I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
zelfs (het origineel in het) italiaans mocht niet? :? maar eigenlijk ben je dus het deel van de 80's dat je gemist hebt aan het inhalen? :D

Min of meer, maar de populariteit van haar was zo hoog destijds dat er speciaal een Spaanstalige versie werd uitgevoerd.

Een ander nummer "Hay que venir al sur" (Je moet naar het zuiden komen) was ERG aangepast:

Origineel: "Para hacer bien el amor hay que venir al sur" (Om sex te hebben moet je naar het zuiden komen")

Aangepast: "Para enamorarse bien" (Om verliefd te worden)

Helaas zijn de jaren 80's (tot 1988 ) voor mij vreselijk geweest. Maar om in te halen, nee. Het is wel goede muziek gemaakt destijds en een zeer goede referentiekader voor mij als zanger en lerende producer.

Masterpieces Seb! Gelukkig kon ik heel snel later dat periode (muzikaal gezien!) inhalen. Van de rest blijft erg weinig over (helaas of gelukkig, als ik het over DAT periode heb als persoonlijke ervaring).

Wat ik hier zeg is serieus.

Japan, tsja.... blijft voor mij altijd goed. Is toch een beetje muziek waar ik mee ben opgegroeid en ik heb dan ook alles van ze. Zelfde geldt eigenlijk voor de latere platen van David Sylvian, ook al is die in de loop der jaren steeds ontoegankelijker geworden met zijn albums. Soort ontwikkeling die oa Autechre ook heeft doorgemaakt, alleen is de muziek natuurlijk totaal anders :D

Ik luister nu naar Roedelius Schneider - Stunden. Pas gekocht en het valt niet tegen. Past eigenlijk heel goed bij de witte wereld die nu uit het raam te zien valt :okdan: Ben de laatste tijd wat meer in de krautrock-achtige dingen en daarin valt nog heel veel voor mij te ontdekken.

Yes met die zanger van Talk Talk is ongeveer hetzelfde gebeurd. Jammer wel, alsof ze zich ineens te goed vonden voor "pop music" en van die vage arty farty shit zijn gaan maken.

Onder de naam "Rain Tree Crow" zijn de original Japan leden nog eens bij elkaar gekomen voor een album in de 90s trouwens. Mick Karn (de bassist) is vorig jaar overleden aan cancer.

met die zanger van Talk Talk is ongeveer hetzelfde gebeurd. Jammer wel, alsof ze zich ineens te goed vonden voor "pop music" en van die vage arty farty shit zijn gaan maken.
zo vaag zijn de latere albums van talk talk ook niet (en ik ben er wel blij om, want de eerste albums vind ik helemaal niets)

Soort ontwikkeling die oa Autechre ook heeft doorgemaakt
maar die maken continu een soort sinus beweging van minder naar meer experimenteel (en de laatste twee albums zijn bijna popliedjes)

zo vaag zijn de latere albums van talk talk ook niet (en ik ben er wel blij om, want de eerste albums vind ik helemaal niets)
je bedoeld hun 'new romantics' tijd toen ze nog wilden klinken als duran duran endergelijke...? maar dat was nutuulk maar 1 album; "The Party's Over"...
maar de "The Colour Of Spring is idd wel 1 van de betere...

Twee dingen die tijdens een interview NOOIT moeten gebeuren:

1) De interviewer stelt gesloten vragen
2) De gast heeft eigenlijk geen zin om deze te gaan beantwoorden.

Look yourself (in het begin)

Whahaha!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back