Waar luister je NU naar? I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Op het werk dus:

APHEX TWIN (leuk voor binnenvallende collegae:duivels: )

en nu het nummer: PANCAKE LIZARD

Naar aanleiding van een mailtje van een forum lid heb ik een nummer weer eens een keertje aangezet en op repeat gezet.. Blitzpop Ultra, daarvoor luisterde ik Dinosaur Jr.

Origineel geplaatst door kris renton
"original pirate material, your listening to the streets..."
knalt uit mijn boxen :)

jaaajkss... wat een kut album :r .....

8o) 8o)

een andere dag, een ander nummer :

"High come down" van Junoir boys

... Wat een zalige track

..... met een mooie vynil hoes:

Attachments

• vynil_cover3.gif
    vynil_cover3.gif
    14 KB · Bekeken: 166
naar een nieuw nummertje van me...

Attachments

• hans.mp3
    356,4 KB · Bekeken: 134
Don't be afraid of the dark - Robert Cray & z'n vriendjes

sorry.....kan er ook niks aan doen.......de radio staat aan.....

... naar het geluid van tientallen pc-ventilators, de wind die om betonnen gebouwen heen waait, snelweg en treinen op de achtergrond, het geklots van automatenkofffie in plastic bekertjes, en natuurlijk kantoorhumor uit de naburige cubicle.

;{

... is het al bijna weekend?

Origineel geplaatst door Cool-T
Luister de ganse dag naar Eurodance ;)
Niks ingewikkelds en zeker vrolijk
:kroon:

off topic:

Wat is eurodance en eurotrance?? Werkelijk nog nooit iemand over horen praten... De eerste keer dat ik deze term tegen kwam, was op een MC505. Ik dacht dat het een Roland uitvindsel was..
"eurotrance"... :D wel een grappige benamig. Is dat arty farty muziek? ;)

Origineel geplaatst door Hanz
... naar het geluid van tientallen pc-ventilators, de wind die om betonnen gebouwen heen waait, snelweg en treinen op de achtergrond, het geklots van automatenkofffie in plastic bekertjes, en natuurlijk kantoorhumor uit de naburige cubicle.

;{

... is het al bijna weekend?

ai ai.. als ik dat te lang doe beginnen mn oren te piepen =(

Oordoppen dragen tijdens het werk is ook bij niet bouwvakker gerelateerde beroepen een must!

Hahahaha!

Ik haat het als mijn oren suizen na het werk, dan verkloot je je gehoor terwijl je dat beter kunt doen tijdens het muziek maken!

Arab Strap - Direction of strong men

ik heb al jaren niet meer gejankt, maar bij dit nummer gaat het nog wel ooit een keer goed mis en dan lukt het vast wel weer...

Ik luister nu naar de k*t-parkiet van de buurvrouw die op een eigen kamertje zit zodat zij er geen last van heeft maar ik wel en ik in mijn studio die verdomde rot-vogel heel de dag mag aanhoren!

(ik ga er wat van zeggen btw .. ben het nu zat !! ..) :( :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back