Techno producers wanted

Origineel geplaatst door Sidx8580
De meesten mensen gaan vandaag de dag draaien en muziek maken aleen maar omdat ze zien hoeveel andere der aan verdienen.
Als je met die instelling muziek gaat maken krijg je niks anders als goedkopen pop met standaart text of van die bich rappers die eidereen afkraken en aleen zich eigen cool vinde niet dat ik eits tegen hiphop of tegen wat voor muziek dan ook heb:peukie:

Rake woorden! Zou alleen wat beter overkomen als er zoiets als spellingscontrole was... ;)

Origineel geplaatst door Riekoes
Ik ken het album niet. Diepgang is niet erg en ontbreekt juist vaak in tracks. Als ik eerlijk ben vind ik jouw track nogal leeg. Er gebeurd niets en de beats lopen ook niet lekker zo hier en daar. Als dit de techno is van tegenwoordig, dan pak ik er liever nog even een oude Model 500 bij.

wanneer is het dat je voor het laast vinyl gekocht hebt dan?

in 1993?

een track hoofttoch niet altijd gelijk loos te gaan?

ken je - the dark beat?

Origineel geplaatst door dj discodeluxe
wanneer is het dat je voor het laast vinyl gekocht hebt dan?

in 1993?

een track hoofttoch niet altijd gelijk loos te gaan?

ken je - the dark beat?

Als het om een technoplaat gaat lang geleden inderdaad. Ben daarna verder gegaan met IDM omdat ik dat interessanter begon te vinden. Het is niet m'n bedoeling om je helemaal de grond in te trappen met je track, maar ik vind ruim 9 minuten voor een track als dit nogal erg lang. Bovendien had je het over funky techno en ik vind het niet bepaald funkend klinken. Maargoed dat is mijn mening... ontopic weer, want deze thread gaat verder niet om jouw track. Daar zijn andere threadjes voor bedoeld.

Dan snap ik er helemaal niets meer van :confused: Ik zal wel slecht geslapen hebben ofzo.

OFF TOPIC ALLEMAAL (en bedankt!)

ah. GRAAG OOK HARD TECHNO!!! #"#¤kauwgom #%@caps#"(¤

Maarruh... Gekke Dan, je hebt een PB van me ;)

@remmelt: coolio :) ik stuiter al weer uren door mijn huis :D

@ Mad Dan,

Heb me geregistreerd op je forum. Maar; moet bij elke handeling opnieuw inloggen waarna hij vervolgens een error geeft en ik niet gemachtigd ben om te posten. :confused:

Anywayz, wat ik wil zeggen is dat ik (misschien) nog wel wat demo materiaal heb liggen.

Maar ik heb deze tracks reeds bezorgd aan een bekend label. Dus om misverstanden te voorkomen en voordat ik de demo's aan jou bezorg wacht ik een reactie van hun zijde even geduldig af.

Ik houd je op de hoogte!

Grtz

Heel verstandig, Tom. Integriteit is een pre. Labelhoeren zijn niet erg populair op niveau ;)

Origineel geplaatst door Mad Dan
Heel verstandig, Tom. Integriteit is een pre. Labelhoeren zijn niet erg populair op niveau ;)

Ja joh, labelhoeren.

Als platenlabel zou ik mensen die liever hun eigen vrijheid willen houden ook zo noemen. :frons:

Elke weg, op platenpimps zit ik niet echt te wachten. ;)

Back