weer een MPC vraag

paul

Joe haj
we hebben het over de 1000.

heb um gister gekocht.. en uit de handlijding kan ik het zo niet opmaken.

komtie,

als ik een sample onder een pad heb zitten en ik druk erop dan word de sample helemaal afgespeeld...

als hij op poly staat word hij gedubbeld het aantal keren dat je er op drukt..
als hij op mono staat word hij opnieuw getriggerd.

nu wil ik hebben dat alleen als ik gedurdende tijd dat ik de pad aanraak ook de sample afspeel..
dus als ik een sample heb van 4 sec. en ik zou de pad bij 2 sec loslaten dat de sample dan ook stopt..

wie helpt me.

bvd. Paul

ps. ik heb al in het envelope menutjes gezeten maar daar ken je alleen maar kiezen uit ''attack'' en ''decat'':confused:

ga in program mode op je sample staan, druk op window, verander "one shot" naar "note one"
(of anders om weet ff niet wat) door aan data wheel te draaien. T staat weldegelijk in de manual maar hij is niet zo duidelijk.

T.

Het gewenste resultaat krijg ik op mijn MPC 2000 Classic door bij Params bij Loop=Off in On te veranderen. Als je de sample dan ingedrukt houdt blijft hij lopen - en jawel- hij loopt, maar als je hem bv na 2 sec loslaat stopt hij dus met spelen. OF dit bij de MPC 1000 ook zo is weet ik niet, maar prbeer het eens zou ik zo zeggen.

Origineel geplaatst door Thoraval
ga in program mode op je sample staan, druk op window, verander "one shot" naar "note one"
(of anders om weet ff niet wat) door aan data wheel te draaien. T staat weldegelijk in de manual maar hij is niet zo duidelijk.

T.

Man.. you maked my day:D ik zou je zo 10 euro willen geven voor deze oplossing..:P

nogmaals bedankt!

Origineel geplaatst door paul
Man.. you maked my day:D ik zou je zo 10 euro willen geven voor deze oplossing..:P

nogmaals bedankt!

8153897 is mn rekeningnr :D

algemene erkenning voor mijn talent voor uitleggen is ook genoeg ;)
succes met rammen!

Back