En ja... alweer een nieuw lid

DJ TCO

TCO
Yo Synthforum.nl

hier Jeroen aka DJ TCO

Ik heb me vandaag maar aangemeld omdat ik me meer en meer aan het verdiepen ben in het producen. Ik ben al lange tijd DJ ( de laatste tijd meer en meer op grote feesten ) en ga me nu meer concentreren op producen.

Stijl: Industrial Hardcore, Darkcore, Doomcore, Uk Hardcore, Frenchcore, Breakcore en Terror... voor de meeste van jullie herrie dus :P

Equipment: AMD 2100+ PC, 2x Technics SL-1210 Mk5, Behringer VMX300 mixer, M-Audio Oxygen 8 Midi keyboard

Ik heb nog geen monitoren ( wil ik binnenkort halen ) en twijfel tussen 2 Merken...
Alesis M1 Active MK2 of Behringer Truth

iemand misschien een goeie tip? Welke van deze twee het beste zijn voor mijn muziek soort...

Alvast bedankt...

Jeroen... TCO

out.......

Laatst gewijzigd:
Ik heb ze beide vaak gehoord (alesis gebruik ik nog steeds). Behringer zijn zeker niet slecht maar volgens mij moet je toch voor de alesis gaan

ok cool..... die alesis liggen ook binnen mn budget..... wil er niet gelijk 600,- voor uitgeven ofzo.

heheh thx ;)

welkom.gif

:doei:

zolang het maar core is :P

Origineel geplaatst door JJJochem
Ik heb ze beide vaak gehoord (alesis gebruik ik nog steeds). Behringer zijn zeker niet slecht maar volgens mij moet je toch voor de alesis gaan
ook als je prijsbewust ben ... 149,- per paar voor nieuwe alesis :D

wil wel actieve

350 per paar zijn die

Back