[track]boyboyboy

Vooral het intro met alleen de drums.... helemaal wauw! Die drums komen later dan ook weer op zelfde sterkte terug.
De rest klink ook lekker, rustige opbouw en nog lekker even helemaal los in de laatste minuut (lijkt geimproviseerd).

Alleen het eerste lead geluid vind ik niet helemaal lekker klinken qua klank, maar dat is persoonlijk, melodie is wel goed.
Mooir basloopje....

Groetjes van Rudo

Eigenlijk verwacht ik ergens tussen minuut 1 en 2 dat dat basloopje wel zal overgaan in iets anders, waarmee het nummer dan helemaal op gang komt. Dat gebeurt helaas niet waardoor ik een beetje op mijn honger zit.
Dat neemt niet weg dat het een erg knap basloopje is en ook alle andere geluiden vind ik mooi. Die subtiele pad past er heel goed bij en zelfs het leadgeluid kan mij bekoren. Leuke effecten in het laatste deel, waar die bas nog wat uitgebreider is.

Heel melodieus. Die bassline vind ik heel lekker klinken.

(hoor ik daar een albino geluid?)

Mooi gestructureerde song, en goede geluiden ook. lekker open mix. Misschien kan je een iets sterker basgeluidje nemen nog. Persoonlijk zou ik de drang niet kunnen weerstaan om wat meer aan het ritme te sleutelen en dit in een lekkere groove te gooien, maar wellicht was het juist je bedoeling dat nu eens niet te doen ;) Niet dat het nu geen groove heeft.. maar .. naja je begrijpt wel wat ik bedoel he.

Very nice indeed!

Hoi,

'gewoontegetrouw' is dit weer een leuke track (nou ja ... in hoe verre je zoeits als gewoontegtrouw kan omschrijven, natuurlijk ;) ). Net zoals al je andere tracks weet je een perfect gebalanceerde mix uit te bouwen. Dit vertaalt zich niet enkel in het geluidsniveau, maar ook in de keuze van de geluiden. Heel leuk zijn de extreme flangereffecten die in het laatste deel regelmatig de kop opsteken.

De basloop hoeft geen betoog meer ... die is lekker, droog ... jummie. Hij wordt perfect aangevuld door de percussie. In contrast met het droge van de bas staat het open beeld van de akkoorden en de melodie (vind dat geluid trouwens wel aardig, hoor).

Het enige wat het mist is wat meer variatie. Zoals Hermax het al zegt ... je blijft op je honger zitten ... je verwacht iedere keer dat er iets gaat gebeuren, maar dat blijft uit (langs de andere kant hangt dat natuurlijk ook af van de intentie die je oorspronkelijk had ;) ).

Maar samengevat kan je dus weer gerust stellen dat je een stukje kwaliteit hebt neergezet :okdan:

:doei:

bedankt allen.

het is een bewuste keuze geweest om weinig variatie te gebruiken, behalve dan in effecten e.d. ik had zelf wel de intentie om dat basloopje ergens in de 2e minuut te wijzigen maar dat werkte niet op de een of andere manier en bovendien wordt ie na die pauze op 2.32 aangevuld met de cs80 bas.

al met al zou het beter zijn om er een paar maten uit te halen tussen 2' en 2'30 zodat die pauze eerder komt en dusook enige afwisseling en het zou het nummer inkorten wat ook wel nodig is.

Mooi spul.

1:35.min.
Hoor ik daar een klein foutje bij de eerste tel? Het lijkt wel of die "kick" dubbel wordt (is maar heel even).

Ik zie deze track nu pas:

Nette track...
Een combinatie van sounds die ik niet snel zou vinden...
geluidje op 1:13 sfeer verhogend.

Ik wacht eigenlijk het hele nummer al op een iets dikkere beat:D die komt dus niet=(

Ik zit nu op 2:30 en wacht eigenlijk op een wisseling in geluid of melodie.
Afgezien van iets van effecten en de CS80 gebeurt er niet.
Dit past overigens prima in het nummer.

Maaaaaaar waar blijft nou de lead????? :eureka: :confused: =( ;)

heb hem zelf maar ff ingespeeld, en na transpose en wat jazzpilletjes... is dit hem geworden:D

Dat kan jij zeker en vast beter:dubbel:

greoten Arnaud

Attachments

• boyboyboy geuniced.mp3
    907,3 KB · Bekeken: 89
Back