Easy Day

payt

Enorm Lid
Kromme piano's, vaag synthgebeuren, een virtuele CS-80 en umm.. had ik de kromme pianolijntjes al genoemd? Kortom weer een concept-idee schetsje van Payt!

EasyDay

kijk, wat je nou weer op 1.48 doet tot aan het midden van de song en later weer op 3.59 daarvan denk ik ....YES!!!

voor de rest stelt dit nummer vrees ik niets voor zonder een hele gooie zangpartij erbij.

misschien dat het dan zelfs hitpotentie kan hebben provided dat alles netter wordt afgewerkt. niet TE clean maar iets minder slordig dan nu.

Dankjewel VanHeckis,

Ik stel je mening altijd zeer op prijs..

het nummer is ook voornamelijk een schets (zoals we meerdere nummers van mijn hand), en er valt een hoop aan te verbeteren. Ik weet nog niet precies wat ik er mee wil. Misschien blijft het bij een idee, of misschien ga ik het idd helemaal uitwerken tot iets met bijv. zang, of wat dan ook. In ieder geval zal er het een en ander aanbijgewerkt moeten worden. Waar het voornamelijk om gaat is een soort sfeerschets, en dat is eigenlijk het stadium waarin de meeste nummers verkeren.

daarna gaan we kijken wat de sterkste nummers zijn, en dan is de bedoeling dat we daar een mooie cd van maken die als een geheel klinkt, en waarvan de nummers ook op zichzelf kunnen staan.

In ieder geval wel bedankt voor je feedback, het word zeer gewaardeerd :)

Back