Synthi 100....heb er al een;)

ik wacht wel op de soft-versie...=(

Shit ik heb maar 61000 dollar, als ik bied, weet ik zeker dat ze me in de laatste minuut van de veiling gaan overbieden... 8o)

Tja...niet iedereen heeft 60.000 $ liggen voor een synthje...

Ik vraag me af.. Stel je hebt de centen, je koopt zo een ding. Hoe snel gaat de electronica dan naar de klote? Als ik de achterzijde zo bekijk van dat ding zijn er nogal wat kwetsbare dingetjes... Lijkt me wel slecht voor je nachtrust, zo een complex oud en duur electronisch apparaat....

R

60000 voor een synth, wat een flauwekul zeg....

Tja als het geld mijn reet uit zou stromen zou ik er overnadenken.......

Origineel geplaatst door Arv
Ik vraag me af.. Stel je hebt de centen, je koopt zo een ding. Hoe snel gaat de electronica dan naar de klote? Als ik de achterzijde zo bekijk van dat ding zijn er nogal wat kwetsbare dingetjes... Lijkt me wel slecht voor je nachtrust, zo een complex oud en duur electronisch apparaat....

R

Het is inderdaad lastig om hem ter reparatie even naar Ems te sturen :D Het enige wat erg gevoelig is van deze synth, zijn de trafo's. Ik heb gehoord dat deze regelmatig vervangen moeten worden. Verder lijkt het mij dat deze synths vrij goed onderhouden zijn.

Hier kun je 2 fragmenten beluisteren:

http://www.planetgong.co.uk/octave/cd/ouroboros.shtml

Origineel geplaatst door etaoin
Precies. Beter een nieuwe kopen, die zijn ook maar 55.000 euro :D
http://www.emsrehberg.de/Pricelist/pricelist.html
Laat me niet lachen.. Ik kan ook op een website zetten dat ik nieuwe synthi 100s verkoop.. Daarmee is het nog niet waar. Er zijn 27 synthi 100s, that's it.. en er zal er nooit meer eentje bij komen.. alleen nog maar minder.

Daarmee is het nog niet waar.

Tja, dat wist ik niet. Die site kwam uit een van de grote Synthi threads alhier op het forum. En daar stond er niet bij dat 't nep was . . . Sorry. Ik heb altijd gedacht dat EMS nog steeds aan het solderen was ergens in Cornwall.

De eerste twee punten lukken me nog wel, als jij punt drie dan voor je rekening neemt zijn we er ;)

Origineel geplaatst door etaoin
Bestellinkje aanklikken, gegevens invullen en centjes betalen? :D

Er worden al heel lang geen nieuwe synthis meer gemaakt.
En die prijzen van Rehberg zijn niet echt up to date.
Ludwig Rehberg lapt alleen nog maar synthi's op in Duitsland.
Het zelfde geld voor Robin Wood in Engeland.

Ach als ik hem binnen heb mogen jullie hem allemaal even proberen onder het genot van goeie champagne en:peukie:

8o)

Robin Wood?

Klinkt als een pr0n naam zeg.

Maar als je er 60 ruggen aan spendeert kun je vast ook nog wel 20 ruggen aan de restauratie uitgeven.

Back