Roland V-Synth

Status
Please reply by conversation.
sorry sjaak
Heb m net en versie 2.0 is echt goed! Dus naar die van mij kun je fluiten :)
Ik hoop dat je er snel een op de kop kunt tikken. Ik weet dat er een paar te koop staan voor toch wel pittige prijsjes (1600 en hoger) Ik heb m zelf voor 1300 gekocht

Maar als ie niet klinkt, waarom wil je m dan hebben..... :confused:
Ik denk dat er gewoon best weinig van zijn verkocht. Potentieel collectorsitem dus

Origineel geplaatst door Mole
Maar als ie niet klinkt, waarom wil je m dan hebben..... :confused:

Natuurlijk klinktie goed, dat hoef je mij niet te vertellen. Maar er is nogal "gebashed" op de V-Synth hier, dus wellicht dat iemand hem wil verkopen omdat je er anders niet bij hoort ;) Dus.....de V-Synth klinkt dus NIET, is niet cool en een domme Roland doosdie enorm geflopt is :D

Inderdaad Sjaak
Het is een enorme zutbak met baggersounds en totaal niet vernieuwende mogelijkheden alles wat ermee kan kan met andere apparaten beter!!!!!!

8~ *D :biertje: :bekdicht: }:| :) :dubbel:

Het is een enorme zutbak met baggersounds en totaal niet vernieuwende mogelijkheden alles wat ermee kan kan met andere apparaten beter!!!!!!

Precies...een zutbak....ieder zweert hier bij een Access Virus dus waarom zou je je V-Synth nog houden? Dus verkopen die handel, dan krijg er tenminste nog iets voor. PS Heb nog een NL3 in de aanbieding, ruilen? Krijg er een Alesis Midiverb 4 en flightcase bij (op maat!) 8~

hij wordt vrij weinig aangeboden omdat niemand een zutzint koopt die te veel kost voor wat ie kan...:D

Origineel geplaatst door dione
hij wordt vrij weinig aangeboden omdat niemand een zutzint koopt die te veel kost voor wat ie kan...:D

Ah, een klassieker in spé, dus! :eureka:

Voordat de potentiële geïnteresserde afhaakt: in deze thread zit best veel ironie!!
De V-synth rocks. Bigtime. :P
Jammer Dione dat je niet lang genoeg hebt gewacht om 2.0 aan de tand te voelen. }:|
Ook jammer dat je de ironie niet helemaal weet te waarderen :geslaagd:
Maarrrrrr wie heeft jouw zutzint overgenomen dan......?

Voordat de potentiële geïnteresserde afhaakt: in deze thread zit best veel ironie!!
De V-synth rocks. Bigtime. :P
Jammer Dione dat je niet lang genoeg hebt gewacht om 2.0 aan de tand te voelen. }:|
Ook jammer dat je de ironie niet helemaal weet te waarderen :geslaagd:
Maarrrrrr wie heeft jouw zutzint overgenomen dan......?

Ik dacht : laat ik de ironie zachtjes overgaan in sarcasme... :D

Mijn zutzint is teruggegaan naar de winkel....

Origineel geplaatst door dione
Ik dacht : laat ik de ironie zachtjes overgaan in sarcasme... :D

Dat doet pijn Dione
Gewoon nieuwsgierig.... Behandel je al je oude liefdes met zoveel rancune? :luv:

Origineel geplaatst door Hanz
Ah, een klassieker in spé, dus! :eureka:

'T zou zomaar kunnen. Tis zo-wie-zo een ondergewaarde synth....simpel om dattie wat meer kost dan de meeste andere en qua features een vreemde eend is in de bijt. Ach, ik trek mij geen :kont: aan van wat anderen vinden, daar kan ik echt niet mee zitten....een beetje cynisme is OK en lachen is gezond!

Status
Please reply by conversation.
Back