Advies Synth

Timp

Intressant
Hee,

Uhm kwil wat veranderen aan mn huidige synths, ikmaak lichte dance,groove en lounge muziek ik heb momenteel een ms2000 en cs6x en een Nordlead2 en vele vsti waar ik ook veel gebruik van maak, nu wil ik mijn nordlead2 weg doen, hij is cool maar een beetje te scheurend voor mij, ik zoek dus een verandering en goede aanvulling voor mn setup, iets waar ik wel proffesionele groove uit kan halen zeg maar..

Iemand een aanrader als goede vervanger voor mn NL2, zonder dat ik bergen geld bij leg.

Bedankt voor reacties. (als die komen) ;)

oke bedankt, maar wat is dan het verschil met een Kb en een indigo...ook de verpakking?..

Moog Voyager

Wellicht een Novation Super Nova II. Heb zelf een A-Station naast m'n CS6x. Erg lekkere combinatie van het Yamaha geluid met het geluid van de Novation.

Het gaat over mijn synths, drummachines,samplers. ben ik al in voorzien, had ik er even bij moeten vermelden

Eminent 310 Unique. Helemaal te gek voor lounge, en scheurt gegarandeerd niet.

Bedankt reacties.

Bijvoorbeeld de ion als ik demos beluister vind ik dat er een beetje een saaie sound uitkomt, of zijn de demos gewoon minder, ik heb ook wel eens een vergelijking met een ms2000 gehoord., kan je dit wel vergelijken?

De demo's van een synth vertellen vaak weinig - meer dat de demo-maker er niet in geslaagd was iets leuks te maken dan dat de synth niet alles is ;). Gewoon even naar een muziekwinkel in de buurt en uitproberen.

Back