[chill/acoustic/stoned] AOR - Until the Morning

Te gek! Lekker op de zondag!!!

Ik vind je laag geweldig, goede baslijn (beetje eentonig, maar dat mag)! De kick is lekker zwaar en houd de groove erin... ook in de mix liggen je bass en kick erg goed!
Ik zou de toetsen iets meer naar de voorgrond laten komen, vooral de hihat is erg aanwezig. (Dit kan een beetje aan de mp3 liggen of mijn koptelefoon!)
De sax is erg goed, lekker rauw! Klasse!!!

Goede track!! :)

de sax is geen echte sax denk ik. als je de solo begint te spelen. klinkt het wat "plastic" achtig.
das eigelijk het enige minpuntje aan de track. voor derest top.

Origineel geplaatst door Alexander
:D

Ik vrees dat de contrabas ook geen echte betreft, haha!

ja dat dacht ik dus ook al toen ik voor de tweede keer luisterde,
maar het valt minder op dan de sax.

He gasten,

Laat ik 1 ding duidelijk stellen, het enige instrument dat ik bespeel is midi. :D

De beat is soort van loop, en voor de rest is alles gewoon ingespeeld met synths/vst's.

Die sax is natuurlijk niet echt, inderdaad met name in het begin mag ik nog wel wat sleutelen, valt me nog mee dat niemand meld dat het niet mogelijk is om zo lang je adem in te houden. ;)

bedankt voor t luisteren iig

Origineel geplaatst door Hazes
lekkere relaxte track hoor. :okdan: Goed gedaan jochie ;)

dank ouwe !

Das zeker een tijdje geleden. Ik zie hem nu pas staan...

Het is wel wat anders dan ik gewend ben van je, maar opzekers niet verkeerd.... Lekker :peukie: erbij.

Ik vind hem eigenlijk heel goed met name de melodieen van alles wat je hebt ingespeeld.

Lekker trackie hoor........ :)

Ik mis alleen een beetje kick in de beats en de piano-sound kan nog wat voller denk ik...

bedankt voor de reacties, ben al bezig met de kick en snare ;)

Back