waar is leo?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Owkee je hebt er helemaal gelijk zijn dat het de forum leden niks aan gaat wat er achter de schermen gebeurt. Maar als het forum van Admin verandert is dat misschien wel praktisch om te weten (zoals twin zelf ook al aangeeft in verband met PB's en mailtjes over het forum).

Leo meneer het ga je goed,
waar je ook bent en wat je ook doet!

;)

Inderdaad.

Leo, bedankt voor je bijdrage aan het forum.
Ik vond het in ieder geval heel tof dat je hier was.

Dennis

Leo is instructeur Knutselen met Lego geworden en heeft niks meer met synths.. wat een klap op je hoofd allemaal niet kan doen! Actie - reactie - actie - reactie - actie - reactie

leo weg, musichouse terug... vreemd.

maar gooi hier maar een slot op.. zo word je ook niets wijzer.

of zou ie bij musichouse zijn gaan werken soms?

Origineel geplaatst door krz

maar gooi hier maar een slot op.. zo word je ook niets wijzer.

ik snap echt niet waarom er steeds threads gesloten (moeten) worden..

dat komt bij mij over als ik heb mijn mening verteld en de rest mag niks meer zeggen.

(niet echt op jouw persoonlijk bedoeld krz, maar ik zie het zo vaak gebeuren hier en dat vind ik jammer)

wat moet hier dan nog uitkomen? ze willen niet vertellen wat er gebeurt is.. nou, klaar dan, ook niet verder speculeren over dingen waar bijna niemand iets vanaf weet.. ze willen geen uitleg geven welke soap er zich nu weer afgespeelt heeft, prima, ieders goed recht, maar hou dan ook niet van zulke draadjes open... wordt niemand wijzer van, toch?

Ik mag niet posten wat leo mij heeft gemailed terwijl leo het niet erg vind. Dus krz ik wil het je wel pb'en.

Origineel geplaatst door krz
wat moet hier dan nog uitkomen? ze willen niet vertellen wat er gebeurt is.. nou, klaar dan, ook niet verder speculeren over dingen waar bijna niemand iets vanaf weet.. ze willen geen uitleg geven welke soap er zich nu weer afgespeelt heeft, prima, ieders goed recht, maar hou dan ook niet van zulke draadjes open... wordt niemand wijzer van, toch?

nee daar heb je ook best wel gelijk in maar misschien wil toch iemand anders nog zijn ei kwijt. je weet maar nooit. dat vind ik tenminste

Origineel geplaatst door EDP

nee daar heb je ook best wel gelijk in maar misschien wil toch iemand anders nog zijn ei kwijt. je weet maar nooit. dat vind ik tenminste
Ja maar dan wil iedereen zijn zegje doen en houdt het verhaal nooit op.
Dat is ook al eens gebeurd en daar word niemand beter van.
Het beste is gewoon door te gaan met het forum.

er is ook niks om ophef over te maken
leo had geen zin meer in het forum en heeft twin-x gevraagd hem als gebruiker te verwijderen. het forum had voor hem de laatste tijd de verkeerde sfeer en wilde graag zijn vrije tijd niet meer 'verdoen' aan het forum.
niks ernstigs aan de hand dus
twin-x heeft het vertrek van leo aangegrepen om zijn taken als admin neer te leggen

Origineel geplaatst door Synic

Ja maar dan wil iedereen zijn zegje doen en houdt het verhaal nooit op.
Dat is ook al eens gebeurd en daar word niemand beter van.
Het beste is gewoon door te gaan met het forum.

misschien is deze tread een beetje een verkeerd voorbeeld. maar het gebeurt wel vaker.
soms wordt deze dan wel weer door een andere mod geopend.maar toch

Nou Leo, het gaat je goed. Ik weet nog dat ik een behringer mengtafeltje bij 'm gekocht heb, nice guy ;)

Jammmmer, but til we meet again.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back