groovy tribal techno track

floorfiller

Ingeburgerd
Hi guys

I'm back en dit keer weer met n nieuw werkje. Ik ben er momenteel nog mee bezig maar ik zal er niet al te veel meer aan 'verneuken'.

Misanthropic (4rd update)
:dj:

novations3.jpg

klinkt best wel lekker. :dj: die percussieloop die vanaf het begin loopt is best ok, maar misschien moet je 'm niet het hele nummer laten doorlopen. :koffie: Verder wel ok.

Het begint lekker. Ik ben alleen niet zo kapot van dat geluidje (lead) die er ongeveer heel de tijd in zit.
Ik vind ook dat je soms de rides best weg mag laten.

voor de rest wel een aardig nummer.

misanthropic (remake)

misanthropic (remake)

Hier is weer een complete remake. Ik heb alleen nog wel de synthpartyen en bassline in n loop staan, dus dat moet ik
nog bewerken.

Misanthropic
:dj:

192 kbps
6m07sec

:okdan: LEKKER !!! Het stemmetje had iets zwoeler gemogen. Maar ik ben al jaloers, hoor!

Gekko

Origineel geplaatst door gekko
:okdan: LEKKER !!! Het stemmetje had iets zwoeler gemogen. Maar ik ben al jaloers, hoor!

Gekko

Thanxxx!

Tja, misschien ligt het aan de reverb en delay dat haar stem niet zo zwoel klinkt......of ik moet maar op zoek gaan naar een ander zangeresje :D

yo

dit klinkt echt heel relaxed! Top hoor, waar heb je de melodie precies mee gemaakt? ben wel benieuwd

deep down inside

deep down inside

Het zou eigenlyk gereleaset moeten worden :)

lekker klapjes ..

maar bij mij overstuurt ie keihard .. blijft niks over van de dynamiek
laat de boxen lekker oversturen als je hem draait maar zorg dat ie op plaat wat netter klinkt

Back