Ik ben het beu , tis altijd wat met die computer !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Re: Ik ben het beu , tis altijd wat met die computer !

Re: Re: Ik ben het beu , tis altijd wat met die computer !

Origineel geplaatst door dextah
MAC

mac is oke:D

Attachments

• pop_under2_03.gif
    pop_under2_03.gif
    2 KB · Bekeken: 92
Je moet ook geen slaaf worden van je computer dan ben verkeerd bezig.
Ik ben ook meer muzikant dan een techneut al moet je wel je apparatuur
onder controle houden en met al die techniek valt dat niet mee.
Ik kan me voorstellen als je een idee wilt uitwerken en je meer bezig
bent met je computer dan met het idee dan is lol er al snel vanaf.
Je moet zorgen dat de computer voor je werkt en niet tegen je , maak
gebruik van een computer die alleen voor muziek maken bedoelt is
dus niet ermee internetten en games etc maar misschien is
deze info wel overbodig

Je moet stap voor stap nagaan waar het probleem kan zitten en ik
denk dat de meeste op dit forum je kunnen helpen want er zijn heel
wat gebruikers met Cubase in combinatie PC.

Re: Re: Re: Ik ben het beu , tis altijd wat met die computer !

Origineel geplaatst door turtel
mac is oke:D

idd :)

Maar soms lopen dingen ook vast bij de MAC , vooral bij koopavonden :D

Origineel geplaatst door ikke
505 is natuurlijk wel af te raden als main sequencer =)
Is dat zo?
zelf nooit met een 505 gewerkt, maar ik meen dat wel wat mensen em als master gebuikten
niet goed?
8)

Re: Ik ben het beu , tis altijd wat met die computer !

Origineel geplaatst door mky
Muziek maken via de pc begint me zwaar te irriteren.Het is altijd wat.
Essentiële dingen zoals timing en een zuiver geluid , sorry ik krijg het niet voor mekaar.
Midi timing tussen hardware synths zijn een ramp , en dan heb ik ook nog lekker gekraak tussen men hardware klanken.
Een collega van me werkt lekker zonder computer , met wat hardware synths gekoppeld aan een rm1x sequencer en