[hardcore] Demonyx - Demonic Concept

PaRaDoX

Hardcore Junky
yo mensen hier mijn laatste productie...
mijn bedoeling voorafgaand aan dit nummer was om een remix van dj isaac - bad dreams te maken maar hier is niet veel van terecht gekomen. De vocal sample zit er nog wel in maar past in mijn ogen niet helemaal bij de rest van het verhaal.
ik hoor graag jullie mening over dit nummertje en wat ik ermee moet doen (of die vocal sample vervangen voor iets anders of laten zoals t is en misschien andere aanpassingen doen)

http://members.lycos.nl/demonyx/tracks/Demonyx_-_Demonic_Concept.mp3

laat maar....

Ik vind die clap een beetje te hard. En die lange vocal sample (?) is niet strak getimed met het ritme, dat is jammer want het idee is goed.

Tips kan ik je niet geven behalve dan te corrigeren wat erboven staat.

8/10

Laatst gewijzigd:
Ik vind dit niet bepaald een goede track.

Drums hebben geen samenhang en klinken behoorlijk droog (vooral de clap is nogal irritant), de eerste break valt zomaar uit het niets, bij de tweede break wordt er niet echt een spanningsopbouw gecreeërt naar het volgende ritmische stuk en de melodie vind ik persoonlijk ook niet mooi of aanstekelijk.

nieuwe update;

ik heb de sample uit bad dreams vervangen voor een melodietje die ik op het eind heb laten terug komen.
Verder heb ik de main lead op de qlimax een octaaf verhoogd, de claps zachter gezet (missxchien iets te zacht:confused: )
en wat kleine aanpassingen gedaan. Ik hoop op meer tips of iig een mening van iemand.

Origineel geplaatst door PaRaDoX
heb net ff een mailtje met de link naar dit nummer gestuurd naar chosen few.
Ben benieuwd wat hij dr van vind

Succes!

Ja daar zit ik ook een beetje mee. Ik maak muziek die ik zelf mooi vind maar ik betwijfel of er voldoende publiek voor is om daar mee verder te kunnen. ach ja... we zien wel. iig bedankt

Back