[7 mei] Utrecht: Bunker Labelnight: Holland vs. Finland

dat klinkt veelbelovend!!!:)

Attachments

• 200311112195_last battle.jpg
    200311112195_last battle.jpg
    34,7 KB · Bekeken: 112
Origineel geplaatst door Chinetti
Trek maar wat oude kleren aan...

Heb ik ook nieuwe dan?
Dwing me niet om grain-delays met de theremin aan te sturen of de "little talking schollar" weer in de set te stoppen of vergelijkbare fratsen. Geef je gewoon over en niemand hoeft te lijden. Een beetje bezetting heeft nog nooit iemand kwaad gedaan.

;¬)

Origineel geplaatst door DJ Fuse
maar als 8 bit rockers BI is dan vergeten we kassen maar effe of zo?

Best kans dat ie 8bit ook ondersteund, of niet Kassen?

Ik heb overigens 8bit nog nooit live gezien. Maar ik heb toch zo'n vermoeden dat ik niet kom.

Doet lego deze keer een laptop vrije set? Dat doet ie soms namelijk.

Laatst gewijzigd:
Van de website:

Een epische electro-battle tussen Holland en Finland. Voor Nederland treden in het strijdperk het legendarische Legowelt en het niet minder bijzondere Orgue Electronique. De Finse kleuren worden verdedigd door het illustere 8-bit rockers en Bangkok Impact. De avond zal afgemaakt worden door DJ's van het Haagse Bunker records.
Zij zullen ervoor zorgen dat je de dansvloer niet wilt verlaten.

Altijd leuk die verkooppraatjes. 8o)

Origineel geplaatst door dr.meccano
Ik wil het best wel bijhouden wie wat waar komt maar ik weet wel dat BImpakt samen met 8Bit niet vaak voor komt. In de lijst van B Impakt voor het laatst in 2000 volgens mij en toen niet een in NL

En het is een Battle, maar ja Ik vind het best wat er wordt gezegd maar ik ben er voor 1000%

Gaap ..
Bankok Impact en 8bit nooit samen ..
Bangok Impact is Sami ..en 8Bit is ook Sami .
Het enige verschil is volgens mij dat live bij B impact die nederlandse jongen het geluid doet .

en de helft van de gear meeneemt, mixt etc.. daar zou ik ook wel iemand voor willen hebben.. of gewoon 2 handen erbij :)

Origineel geplaatst door sweety
dat klinkt veelbelovend!!!:)

ik vind haar heel erg lekker.. maar misschien is dat off-topic

Origineel geplaatst door sander
Best kans dat ie 8bit ook ondersteund, of niet Kassen?

Ik heb overigens 8bit nog nooit live gezien. Maar ik heb toch zo'n vermoeden dat ik niet kom.

Doet lego deze keer een laptop vrije set? Dat doet ie soms namelijk.

zeker kans van ja..

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik Legowelt vaak te soft vind, dus de uitslag is voor mij al bekend :)

ich bin ein Fin

ich bin ein Fin

of gewoon 2 handen erbij :)

Da´s ook hoe wij het zien, het gave is dat we nooit hoeven te overleggen. 8bit of Bangkok maakt ons niets uit, er zijn gigs geweest dat we pas na afloop hoorden hoe we die avond hete....

beetje uitleg

gewoon helemaal los gaan , dan doe ik dat ook :)

kom maar door met die brute sounds!

zeker kans van ja..

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik Legowelt vaak te soft vind, dus de uitslag is voor mij al bekend :)

Ja hij is ook een softie :dubbel:

En wat is de uitslag 1-0?

Blah, Ik herriner me een behoorlijk harde Legowelt set of wat.
Ik denk dat iedereen weet wat er bebeurt als het echt om het hardst moet en dat is eigelijk best saai.

het hoeft niet per se vierkant te beuken of zo.. Maar wat ik van Legowelt gehoord heb is vaak wat aanmodderende sequencer-electro.. Juist het contrast tussen ad ene kant vetter en ad andere kant mooier vind ik te gek.. Ik vond het zo'n brei.. nooit een echte verrassing

misschien heb ik net pech gehad en ga ik zaterdag helemaal uit m'n dak erop natuurlijk

Nou als het een laptop vrije set is, dan krijg je mischien je zin.
Heb orgue vs lego 2x live gezien zonder laptop in Cem en bootleg 101, 606, etc en dat was gewoon een rauwe jam sessie met opzwepende muziek. Dus wie weet heb je geluk.

Maar als ze dat doen, dan krijg je weer allemaal van die lui die dat weer niet kunnen waarderen, omdat ze van lego andere dingen verwachten. Dat zou ik juist leuk vinden.

Origineel geplaatst door sander
ja, dat had ik al gepost een paar posts erboven.

komt door samenvoegen threads

Back