ik zoek een shitload usb knopjes/ audio controler

mimic-k

Ingeburgerd
Heren,

heb heel wat threads bekeken, en er staat heeeeeeeel veel, te veel. K zie door de controllers me pc niet meer zeg maar. Wat ik zoek is een manier om al mijn vst`tjes op 1 pc, te kunnen tweaken/ bedienen d.m.v. ECHTE knopjes ( ik wordt gek van het heen en weer vliegen van mij muis om de saw een iets ander vorm tegeven gna gna gna), en tegelijkertyd mijn krk monitoren niet meer op mijn brakke geluidskaart aan te hoeven sluiten.
Kortom een leuke audio controller, ediroll, oxygen enz enz enz.

Hij moet dus :

1 - ter vervaning van mijn brakke audigy 2 geluidskaart komen

2- zoveeeeel mogelijk knopjes schuivjes leds enz enz hebben

3- een klein klaviertje, absoluut geen volle, 25 keys ofzow. meer dan zat.

Btw ik vond die Novation remote 25 wel koel, maar die heeft geen audio?, en is nergens te krijgen.

Thanx!!!!!

Laatst gewijzigd:
ook van novation: de X-station? heb je er meteen weer een leuke VA'tje bij

Ik wil meer knopjes als die alesis :), eneh een geintegreerde geuildskaart? of toch maar een los kaartje kopen voor in de pc....

X-station is idd ook leuk, alleen wel weer een stukkie duurde. Niemand die nog zon remote 25 heeft staan, en em kwijt wil? :P

greetz

Behringer BCR2000 ofzoiets. Met iets van 32 draaiknoppen 24drukknoppen 2 footswitch ingangen voor 129euro bij feedback....

ik kijk er vast overheen bij feedback, zie die rmt 25 er nie tussen, wel bij nieuws iets gelezen over de "rmt 25 audio". Met een firmware er over te upgraden naar K station. Klinkt leuk idd.

Die behringer dingetjes zijn idd wel leuk, heeeeel veel knoppies idd, maar had graag 1 app met zowel knopjes, keys, en audio.

Of die behr kopen EN een usb/audio control... kan ook natuurlijk.

als je zoekt op fabrikant geeft ie de RMT25 (geen audio) weer. anders ff bellen

thanx :)

voor t zelfde geld heb ik een k-station, maar daar kan ik vast niet bv mij pro53 cutoff automaten?
Of is dat wel goed te doen via midi?

kijk die "Mawzer" op de fp, die heeft ruim voldoende knopjes:) :) :). Dat je hem als lego in elkaar moet zetten hoeft van mij dan niet maargoed.

Origineel geplaatst door mimic-k
thanx :)

voor t zelfde geld heb ik een k-station, maar daar kan ik vast niet bv mij pro53 cutoff automaten?
Of is dat wel goed te doen via midi?

waarom niet?
de automation van je pro53 zal toch op je cpu opgeslagen worden toch?

maar een geintegreerde geluidskaart? daar had ik nog nooit van gehoord

Origineel geplaatst door DJ Fuse
maar een geintegreerde geluidskaart? daar had ik nog nooit van gehoord

Wordt hier niet de audio interface van de x-station bedoeld?

met geintegreerde geluids kaart bedoelde ik... 2 vliegen in 1 klap. Ik heb een brakke geluidskaart en geen usb controller/klaviertje.

Dus, veel knopjes, leuke audio interface. In 1 apparaat.

Tenzij jullie zeggen, NEE JOH koop aub een losse geluidskaart met goeie asio ondersteuning enz, in dat geval zoek ik gewoon veel knopjes om mijn vst`s mee te bespelen.

K denk zelf dat t het laatste wordt want ik zie echt nergens HET apparaat wat ik zoek. Alleen die novation rmt 25 ziet er ok uit, maarja weer geen audio interface.

Back