Heren,
heb heel wat threads bekeken, en er staat heeeeeeeel veel, te veel. K zie door de controllers me pc niet meer zeg maar. Wat ik zoek is een manier om al mijn vst`tjes op 1 pc, te kunnen tweaken/ bedienen d.m.v. ECHTE knopjes ( ik wordt gek van het heen en weer vliegen van mij muis om de saw een iets ander vorm tegeven gna gna gna), en tegelijkertyd mijn krk monitoren niet meer op mijn brakke geluidskaart aan te hoeven sluiten.
Kortom een leuke audio controller, ediroll, oxygen enz enz enz.
Hij moet dus :
1 - ter vervaning van mijn brakke audigy 2 geluidskaart komen
2- zoveeeeel mogelijk knopjes schuivjes leds enz enz hebben
3- een klein klaviertje, absoluut geen volle, 25 keys ofzow. meer dan zat.
Btw ik vond die Novation remote 25 wel koel, maar die heeft geen audio?, en is nergens te krijgen.
Thanx!!!!!
heb heel wat threads bekeken, en er staat heeeeeeeel veel, te veel. K zie door de controllers me pc niet meer zeg maar. Wat ik zoek is een manier om al mijn vst`tjes op 1 pc, te kunnen tweaken/ bedienen d.m.v. ECHTE knopjes ( ik wordt gek van het heen en weer vliegen van mij muis om de saw een iets ander vorm tegeven gna gna gna), en tegelijkertyd mijn krk monitoren niet meer op mijn brakke geluidskaart aan te hoeven sluiten.
Kortom een leuke audio controller, ediroll, oxygen enz enz enz.
Hij moet dus :
1 - ter vervaning van mijn brakke audigy 2 geluidskaart komen
2- zoveeeeel mogelijk knopjes schuivjes leds enz enz hebben
3- een klein klaviertje, absoluut geen volle, 25 keys ofzow. meer dan zat.
Btw ik vond die Novation remote 25 wel koel, maar die heeft geen audio?, en is nergens te krijgen.
Thanx!!!!!
Laatst gewijzigd:

, eneh een geintegreerde geuildskaart? of toch maar een los kaartje kopen voor in de pc....