ok hier is 't probleem, ik heb een RME digi9636 hammerfall lite kaart gekocht die ik als interface wil gaan gebruiken voor audioverkeer tussen deze en een behringer DDX 3216 met adat expansion, logisch allemaal maar nu komt 't: er is echt geen touw aan vast te knopen hoe ik deze kaart moet installeren op m'n mac G5, bij alle gangbare software krijg je automatisch een wizard die je er wel doorheen helpt of een installatiebestand die een wizard opstart.. nu legt 't halve a4'tje handleiding die bij die RME kaart zit me uit dat ik die hammerfall driver in m'n systeem map moet droppen en deze vervolgens vanzelf begint met installeren in de extension folder.. dit werkt dus voor geen meter, als ik dat bestand naar m'n systeem map sleep staat ie er gewoon in en er gebeurt verder niks..
wie kan me eventueel stapsgewijs uitleggen hoe de hell ik dit moet oplossen
bvd
trouwens, van die site van RME word je ook geen fuck wijzer want daar staat in de handleiding op een gegeven moment precies 'tzelfde hhalve a4'tje hoe 't zou moeten
wie kan me eventueel stapsgewijs uitleggen hoe de hell ik dit moet oplossen
bvd
trouwens, van die site van RME word je ook geen fuck wijzer want daar staat in de handleiding op een gegeven moment precies 'tzelfde hhalve a4'tje hoe 't zou moeten