Vette track opeens weg!(logic)

justin

Shauna
Gvd,

Ik was net met een track bezig in logic op me pc,nu klikte ik ergens op en was het seq window opeens verdwenen. Weet iemand in godsnaam hoe ik deze track weer terug kan roepen? Ik neem aan dat logic op auto save staat maar ik zou niet weten waar de track zich zou moeten bevinden,of hij uberhaupt nog op me pc staat.

dit kan ook echt alleen jou overkomen, volgens mij is die song is echt weg.

en anders: in de map waarin je lso staat staat ook een .bak mapje, daar staat (tracknaam).00.lso

dat is de eennalaatste gesavede lso...anders via windows: open arrange :)

Origineel geplaatst door hansbakker
en anders: in de map waarin je lso staat staat ook een .bak mapje, daar staat (tracknaam).00.lso

dat is de eennalaatste gesavede lso...anders via windows: open arrange :)

aha zie je wel leren gaat sneller op synthforum dan anywhere else incl boekjes lezen.
heb mn tracks terug die ik dacht verloren te hebben aan space.........

storms eletric rainbowshow super bedankt :halleluja

Je snapt dat je nou wel minimaal een stuk van de track moet posten he ;)

fijn dat het hielp!:biertje:

Origineel geplaatst door tjebbestorm
aha zie je wel leren gaat sneller op synthforum dan anywhere else incl boekjes lezen.
heb mn tracks terug die ik dacht verloren te hebben aan space.........

storms eletric rainbowshow super bedankt :halleluja

Zoals je het nu vertelt, klinkt het niet alsof je song weg is, maar alsof je je arrange window weggeklikt hebt. Dat is helemaal niet erg, alles blijft gewoon bewaard, zolang je het Logic zelf niet afsluit in elk geval. Bij het menuutje windows kun je het arrange window weer openen (kan ook met een sneltoets, maar zit nu op mijn werk, en weet niet uit mijn hoofd welke dat is).
En mocht je idd onverhoopt Logic afgesloten hebben, kun je idd zoals al aangegeven het autosave bestand openen, wat zich op dezelfde plaats bevindt als je orginele song op je HD.

[edit] zie nu pas dat dit al weer 2 weken geleden is ghehehe, misschien heb je er in de toekomst wat aan [/edit]
[edit2] ik had beter in mijn bed kunnen blijven liggen.. ALLES was al een keer gezegd... :Z [/edit2]

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door BDeep
[edit] zie nu pas dat dit al weer 2 weken geleden is ghehehe, misschien heb je er in de toekomst wat aan [/edit]
[edit2] ik had beter in mijn bed kunnen blijven liggen.. ALLES was al een keer gezegd... :Z [/edit2]

En jij zit op je werk?! :D

...ik weet niet of je baas daar blij mee is ;)

hoe kan die nuo weg zijn:D

Back