De grote RozzBox eigenaren Thread

Origineel geplaatst door anoniempje
ik heb em ook laten schieten had op dat moment even geen geld

en nu achteraf ook geen spijt van nu er een standaard uitgebreide versie komt met ik meen analoog filters er al in en meerdere stemmen ?!

Jij wacht nog even, begrijp ik? }:|

Ik ben blij dat ik em al lang heb i.i.g.!

Het feit dat ik de RozzBox heb weggedaan, lag geheel aan mij. Niet aan ontevredenheid met het bakje... zal er altijd wel een zwakke plek voor blijven houden... ;{

Maar goed, ik dacht een leuke ruil te kunnen maken.... voor een apparaat dat trouwens later niet eens helemaal mijn smaak bleek te zijn. Dat kan soms gebeuren... ;)

ik heb em ook laten schieten had op dat moment even geen geld

en nu achteraf ook geen spijt van nu er een standaard uitgebreide versie komt met ik meen analoog filters er al in en meerdere stemmen ?!

Dat is nog maar helemaal de vraag of er ooit zoiets komt. Of jij moet over meer informatie beschikken dan ik.

Voorlopig zijn er maar een stuk of 40 (schat ik) Rozzboxjes geleverd aan de hele wereld en reageert Kilian al weken niet meer op email.

Die meerdere stemmen zijn bedoelt voor de Rozzbox pro, maar op de site staat dat die bak op het programma staat voor 2009 of zo.

"I wouldn't hold my breath..." :bekdicht:

En zo mooi als de eerste serie, met door z'n vader gezaagde en gevernisde houten zijkantjes, en thuis-geassembleerd discreet analoog filter, wordt het toch niet meer.
Dat filter, daar deed hij ongeveer een uur per stuk over (zo niet langer) dus vandaar ook de lange wachtperiodes... ;)

dat van 2009 had ik ook gezien maar later heb ik ergens gelezen dat zodra je weer kan bestellen de nieuwere versie er al is en volgens mij niet die van 2009 maar de zelfde versie geupdated.

natuurlijk als ik diep nadenk baal ik wel (zo diep hoef ik daar ook niet voor na te denken haha) dat ik hem heb afgezegt

maarja geen geld is geen geld

en ik blijf hopen op meerde stemmen

natuurlijk als ik diep nadenk baal ik wel (zo diep hoef ik daar ook niet voor na te denken haha) dat ik hem heb afgezegt
maarja geen geld is geen geld

en ik blijf hopen op meerde stemmen

Het was inderdaad wel vaag, spaar je voor zo'n bak, moet je een jaar je centen in je ouwe sok houden voor dat je em kan kopen. Ik had intussen al een virus a van dat geld gekocht, want ik dacht dat die Rozzbox toch niet meer zou komen. Toen kreeg ik na een jaar een mail of ik em nog wou kopen, tsja ik had toevallig wel wat centen, inderdaad toeval. :)

aangezien zowel de site als de handleiding vrij lichtzinnig geschreven zijn, denk ik eerder dat de Rozzbox PRO als een grap bedoeld is en Killian nu aan een iets aangepaste Rozzbox ONE werkt.

=)

ik zou het wel fijn vinden als ie er een keer eentje maakt die meer parts multitimbraal is.
Dan zou ik anemlijk mer patches tegelijk kunnen gebruiken...

=)

Origineel geplaatst door rkampschoer
ik zou het wel fijn vinden als ie er een keer eentje maakt die meer parts multitimbraal is.
Dan zou ik anemlijk mer patches tegelijk kunnen gebruiken...

=)

:bekdicht:

Ik weet niet hoe lang ik dit nog vol hou??

:bekdicht:

van de rozzbox site

Wir haben die "Sommerpause" genutzt, um das Konzept der RozzBox weiter zur verfeinern.
Erste Impressionen vom Ergebnis, der RozzBox One V2, werden am 15. November hier veröffentlicht.
Für Fragen stehe ich danach gerne wieder zur Verfügung.

Falls Sie Vorbesteller der alten RozzBox One (die V1) sind, die ab sofort nicht mehr hergestellt wird, haben Sie (hoffentlich) bereits eine Email von mir erhalten. Falls nicht, bitte ich Sie, mit mir Kontakt aufzunehmen.

geweldig deze laat ik niet schieten

Er komt idd een upgrade, maar dat hadden we eigenlijk geheim moeten houden van Kilian.

}:|

Rozzboxeigenaren hebben hier al een mailtje over gehad. Ik ga er denk ik voor. Wordt echt een top-bakkie (wel duur), en zwaar uniek.

lees eens op de rozzbox site

ik denk niet dat het geheim kan worden gehouden ik heb het van de site dus

wat is flink duurder ??

zo duur dat je in plaats van een multi timbrale net zo makkelijk 3 v1 rozzboxs kan kopen?

Heeft iemand zich al aan een order gewaagd, of zelfs al zo'n nieuwe Rozzbox thuis misschien?

ik heb inmiddels de rozzbox 1 8~ baalde er altijd nog van dat ik toendertijd de bestelling moest laten schieten dus heb er een overgenomen van een forum lid

Back