[techno] Pjotr G - Blowdryer

Tis weer een echte Pjotr G track he? Lekker, maar toch wel veel van 't zelfde. Eerlijk gezegd heb ik dit soort muziek wel zo langzamerhand een beetje gehad. Je muziekale uitstapje "slide past me" vond ik dan ook een stukkie leuker. Laten we het er op houden dat je verder een duidelijk herkenbare style hebt ;).

Origineel geplaatst door Mexes
Toch weer een lekker meesleurende techno swinger....
Met wat krijg je die percussie altijd zo doorlopend en hoe stel je deze af qua scherpte/hz ? Die drive is altijd
:okdan:

Ja idd dat is altijd toppie, ben er zelf ook weles mee aan de gang geweest maar zo krijg ik het nie :(
Tijd voor een Masterclass Drive van Pjotr G.............8)

Voor de rest vind ik het wel een weer lekker trackie, het afrikaanse stukkie is beetje classic en komt beetje vaak terug in de plaat, maar voor de rest gewoon weer gaan !!!:yamaha:

Heerlijk pompende track man, jij hebt een zeer aardige ontwikkeling gemaakt de laatste jaren Pjotr!

Releasen die hap zou ik zeggen...

Lekkere plaat! Maar mag wel een tandje schreeuwender.
Hier ga ik wel mee uit m'n stekker.

Damn.. heb al een paar keer tracks van die Pjotr. binnengehaald.. en ze blijven altijd op mn pc staan en gaan mee op mn USB-stick de auto in:)

waarom staan die dingen van hem niet op plaat? :confused:
denk dat veel mensen dit wel lekker vinden...

Origineel geplaatst door paul
Damn.. heb al een paar keer tracks van die Pjotr. binnengehaald.. en ze blijven altijd op mn pc staan en gaan mee op mn USB-stick de auto in:)

waarom staan die dingen van hem niet op plaat? :confused:
denk dat veel mensen dit wel lekker vinden...

Dat vraag ik me ook al een aantal jaar af... Je kunt ze hier wel altijd mooi gaan posten maar gooi ze eens op plaat anders schiet het natuurlijk ook niet op! Tenzij... dan heb ik niets gezegd.

haha ja vertel t de grote labeleigenaars! :p

Origineel geplaatst door Pjotr G
haha ja vertel t de grote labeleigenaars! :p

Hoezo,het heeft toch potentie. Je drive is vaak goed,het beukt en zit goed inelkaar etc.. wat mist er dan nog volgens jouw? Ik denk dat genoeg labels interesse zullen hebben. Ik neem aan dat je het alwel allemaal verstuurd hebt,zoniet tja.. dan snap ik dat echt niet!

Ik vind t prima, daarom stuur ik het inderdaad rond, maar dat heeft tot op heden nog niet geleid tot n release. Vandaar dat ik zeg, t ligt niet aan mij :D zeg t de label eigenaren :D

Ik vind t prima, daarom stuur ik het inderdaad rond, maar dat heeft tot op heden nog niet geleid tot n release. Vandaar dat ik zeg, t ligt niet aan mij :D zeg t de label eigenaren :D

als ik vragen mag: wat voor feedback heb je tot nu toe dan wel gekregen van de labels?

niet negatief daar niet van, t is meestal zoiets van de productie is wel goed, maar het is net niet t soort (vul genre in) dat we uitbrengen, maar we willen wel graag meer van je horen

Op die fiets

Maar goed, t komt vanzelf wel, maak u allen niet druk :)

niet negatief daar niet van, t is meestal zoiets van de productie is wel goed, maar het is net niet t soort (vul genre in) dat we uitbrengen, maar we willen wel graag meer van je horen

Op die fiets

Maar goed, t komt vanzelf wel, maak u allen niet druk :)

je moet wel de juiste mensen weten te vinden dat is hetgewoon.

erop uit gaan en niet denken van uit huis red ik het wel.

ga naar dj platen en discothen waar dj's staan
en geef ze een whitelabel.

prima plaat lekkere beats. alleen die vocal moet er meer uit en de bitcruscher er af.

waar heb je de beats meegemaakt?

Origineel geplaatst door dj discodeluxe

waar heb je de beats meegemaakt?

fruityloops

Heerlijk muziekkie als je s'Zondagochtend vroeg weer naar huis wordt gereden van je stapavondje.....

Back